Nibali heeft zijn rustdag weer goed bijgetankt zullen we maar zeggen.
Vuelta 2017
-
- Forum-lid
Waar baseer je dat op? Deze subjectieve gedachte kwam bij mij op toen ik Kelderman zag rijden.
Ik deel je hoop, en dat de vorm van Froome afneemt richting derde week. Heeft toch de tour in de benen, net als iedereen die vandaag tijd heeft verloren (aru, chaves, contador, bardet). Hoeveel tijd hij nu ook voor staat, 1 inzinking op de Angliru kan genoeg zijn!
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4
Wat is de Vuelta toch véél leuker om te kijken dan de tour. Jammer voor de sprinters die niets te zoeken hebben in de Vuelta, maar als kijker zo veel meer spektakel.
Sky is (uiteraard) de sterkste ploeg, maar als Froome één dag kraakt, kan het snel gaan. Dus blijft spannend.r
Sky is (uiteraard) de sterkste ploeg, maar als Froome één dag kraakt, kan het snel gaan. Dus blijft spannend.r
Tsja, dat zou kunnen.... maar bij Sunweb is iemand weggestuurd en toch doet Kelderman het super. Ik denk dat succes/goed rijden het team gevoel versterkt en pech de cohesie aantast.El Pistolero schreef: ↑30 aug 2017 17:45 Respect voor Kelderman. Het tegenvallende presteren van Kruiswijk verbaast me niet echt. De docu rondom de LTJ ploeg tijdens de Giro ontbrak het aan saamhorigheid. Ik vermoed dat er iets goed mis is binnen LTJ.
Het is ook wel sneu voor LTJ (en Kruijswijk), door stomme pech winnen ze vorig jaar niet de Giro. Die dreun zingt nog wel even door.
-
- Forum-lid
Vorig jaar verzwakte Froome helaas nauwelijks in de Vuelta, en als hij effectief de Tdf bewust met lagere piek is begonnen om het langer uit te zingen, dan ziet het er voor de anderen niet goed uit.
Volgens mij kijkt hij echt niet de ganse tijd op zijn computertje als hij naar beneden kijkt. Zijn computertje helpt hem ook niet die benen rond te krijgen uiteraard, wel om goed in te delen maar uiteindelijk moeten z'n benen het doen. Ik denk dat het zijn stijl is en tja, die is uiteraard wat aparter dan een andere. Wat dan gezegd van de gekke bekken van Aru
Maar het worden in ieder geval nog interessante weken in de Vuelta, meer open toch dan de tdf waar Sky met nog meer volk overbleef de laatste km en het parcours beter controleerbaar is.
Volgens mij kijkt hij echt niet de ganse tijd op zijn computertje als hij naar beneden kijkt. Zijn computertje helpt hem ook niet die benen rond te krijgen uiteraard, wel om goed in te delen maar uiteindelijk moeten z'n benen het doen. Ik denk dat het zijn stijl is en tja, die is uiteraard wat aparter dan een andere. Wat dan gezegd van de gekke bekken van Aru
Maar het worden in ieder geval nog interessante weken in de Vuelta, meer open toch dan de tdf waar Sky met nog meer volk overbleef de laatste km en het parcours beter controleerbaar is.
Dat F telkens naar beneden kijkt heeft te maken met het feit, althans dat heb ik ergens eens gelezen, dat hij daardoor een betere ademhaling (lees meer zuurstof inname in dezelfde tijd) kan realiseren.
Misschien is het wel een broodje aap verhaal?
Misschien is het wel een broodje aap verhaal?
...
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
t is gewoon een tik van hem. Zoals de 1 doodstil op een fiets weet te zitten. Een ander nooit te peilen is op vermoeidheid, en weer een ander feitelijk altijd een grimas vertoond. Zit Froome te knikkebollen. T zal hem helpen in zijn focus, misschien in zijn ademhaling, of cadans, of ritme.
Tuurlijk zal hij zijn vermogen checken zo af en toe. We weten allemaal hoe strak berekenend Sky rijdt. Zeker de eerst 75% van de klim. En zeker als er nog 2 weken koers voor de boeg is.
Tuurlijk zal hij zijn vermogen checken zo af en toe. We weten allemaal hoe strak berekenend Sky rijdt. Zeker de eerst 75% van de klim. En zeker als er nog 2 weken koers voor de boeg is.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Zeer mee eens, mooie renner!robbebopper schreef: ↑30 aug 2017 18:07 En Sam Oomen maakt, voor zo'n jonge renner, een zeer stabiele indruk. Die hoeft de komende jaren "nog maar" een paar procenten te groeien om echt aan te sluiten bij de top.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Bennet niet opgestapt, nog niet herstelt van de ziekte van pfeiffer waarmee hij ook al de tour moest verlaten... Kan aan mij liggen, en pfeiffer heeft een brede scope van heftigheid. Maar over het algemeen betekend pfeiffer toch, weken tot maanden impact. Veel rust pakken en wachten tot het over gaat?
Waarom is die vent uberhaupt van start gegaan?
Ongetwijfeld heeft een teamarts daar een inschatting van gemaakt voorafgaand, maar ik vind het opmerkelijk.
Waarom is die vent uberhaupt van start gegaan?
Ongetwijfeld heeft een teamarts daar een inschatting van gemaakt voorafgaand, maar ik vind het opmerkelijk.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013