Ben benieuwd naar jouw eerste bevindingen. Heb nog een frame staan wat op zoek is naar een nieuwe groep.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Desertstorm
- Forum-lid
Castelli Gabba 3 - shortsleeve in het zwart. Heel benieuwd. Vandaag was het nog te warm om hem te testen. Hoe denken mensen hier erover bij een temp van 10-15 graden en alleen nog een ondershirt eronder?
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
Gabba shortsleeve is een oplossing voor een niet-bestaand probleem.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Idd, liever een windstopper over een shirt met korte mouwen.
Less is bore
-
- Forum-lid
Gabba is bedoeld voor de regen. Neem je dan een shirt, windstopper en regenjas?
Gabba of perfetto vind ik juist een mooie oplossing omdat je dan kan volstaan met 1 jersey voor de hele rit en geen losse windblokker en regenjas hoeft mee te nemen.
o'7o
Een Gabba houdt niet meer tegen dan een buitje. Regent het serieus dan moet je toch echt een regenjas meenemen.
Ik heb zelf een Gabba jasje (met lange mouwen) en ik vind 't een absoluut topding, de versie met korte mouwen heb ik nooit begrepen.
Ik heb zelf een Gabba jasje (met lange mouwen) en ik vind 't een absoluut topding, de versie met korte mouwen heb ik nooit begrepen.
Mee eens. Naast mijn lange mouwen jack heb ik dan wel weer een windstopper van gabba spul. Da's dan weer wel handig
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Gabba houdt je warm bij meer dan een buitje. Ik heb nooit een regenjas aan en rijd er ook in de winter mee waarbij ik soms meer dan een buitje op mijn pet krijg. Klopt dat ik niet helemaal droog blijf maar het gaat er mij om dat ik het warm houd en dat doet hij.
Gewone gabba short sleave zul je waarschijnlijk nooit dragen zonder armwarmers. Eens dat je je kunt afvragen wat de toegevoegde waarde is. Bij de perfetto light zie ik die zeker wel. Ideaal voor de zomerse regenbuien tussen 15-20 graden.
Gewone gabba short sleave zul je waarschijnlijk nooit dragen zonder armwarmers. Eens dat je je kunt afvragen wat de toegevoegde waarde is. Bij de perfetto light zie ik die zeker wel. Ideaal voor de zomerse regenbuien tussen 15-20 graden.
o'7o
- Desertstorm
- Forum-lid
Ik ga hem idd combineren met armstukken. Maar ook in slechtweer en kou doe ik die vrij gauw naar beneden. Zelden last van koude armen.
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
+1Desertstorm schreef: ↑02 sep 2017 09:14 Ik ga hem idd combineren met armstukken. Maar ook in slechtweer en kou doe ik die vrij gauw naar beneden. Zelden last van koude armen.
hier ook gabba kort + armstukken
je blijft warm, en als je te warm wordt plof je niet, iets waar ik snel last van heb,
overlaatst getest en goed bevonden, gestart met licht gedruppel, in stortbui gezeten bij 17°C.Douglas schreef: ↑02 sep 2017 08:22 Gabba houdt je warm bij meer dan een buitje. Ik heb nooit een regenjas aan en rijd er ook in de winter mee waarbij ik soms meer dan een buitje op mijn pet krijg. Klopt dat ik niet helemaal droog blijf maar het gaat er mij om dat ik het warm houd en dat doet hij.
voeten goed fris en nat, bovenlijf 85% droog gebleven en mooi warm.
mesh baselayer eronder
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)