Sensa
-
- Forum-lid
De sensa evo met ultegra 8000 zie ik online vanaf 2740euro, dat is dan zonder de aero cockpit en zonder hoge carbon wielen. Dit zijn toch dingen die een aero fiets echt af maken. Mét alles op en aan zit je aan 3500euro.
Een Canyon aeroad met Ultegra en Reynolds strike wielen (zonder aero cockpit) verandert van eigenaar voor welgeteld 3499euro.
De nieuwe Sensa evo vind ik wel een geweldig mooi fietsje maar de prijs zit op het niveau van de gevestigde merken of je zou bij de dealer nog een mooie korting moeten kunnen versieren.
Een Canyon aeroad met Ultegra en Reynolds strike wielen (zonder aero cockpit) verandert van eigenaar voor welgeteld 3499euro.
De nieuwe Sensa evo vind ik wel een geweldig mooi fietsje maar de prijs zit op het niveau van de gevestigde merken of je zou bij de dealer nog een mooie korting moeten kunnen versieren.
14-17% in de regel en je kan redelijk zelf samenstellen qua onderdelen.Waar ik mijn Sensa vandaan heb geeft ook hoge inruil.dwangarbeider schreef: ↑02 sep 2017 09:36 De sensa evo met ultegra 8000 zie ik online vanaf 2740euro, dat is dan zonder de aero cockpit en zonder hoge carbon wielen. Dit zijn toch dingen die een aero fiets echt af maken. Mét alles op en aan zit je aan 3500euro.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Met alle respect, want bijna iedereen is wel ergens gevoelig voor 'imago', maar hier geef je toch gewoon toe dat je voor de naam en image van een fiets bereid bent meer te betalen?Lennart95 schreef: ↑02 sep 2017 09:09DA niet naar gekeken omdat het oninteressant is ten opzichte van ultegra voor de meeste wielrenners.
Als je kijkt naar de Giulia EVO projevt paint betaal je 3899 voor Ultegra Di2 afmontage of 3599 voor een niet project paint. Met dezelfde afmontage kun je ook een Giant Propel Advanced 0 rijden voor 3499. Hoe ontzettend tevreden ik ook ben met mijn huidige Sensa Umbria, als ik +-3500 uitgeef aan een racefiets, fiets ik toch liever met een merk met wat meer image.
Ik vind die Giulia een mooie fiets, ik heb nog nergens een mindere review gelezen, of het zou moeten zijn dat ze vermelden dat het een Bmerk is.
Online vind ik een Giulia 2016 Full Ultegra met Ultegra voor 1760 euro. Lijkt me geweldig voor wat je terug krijgt. Canyon vind je nergens ofte nergens aan die prijs. voor overjaarse modellen. Of ben ik mis?
Heb mijn Giulia 2017 met DI2 en inclusief RFC 55 Elite full Carbon wielen in December met 30% korting kunnen krijgen,..Dus goed onderhandelen..nijkie schreef: ↑02 sep 2017 11:2814-17% in de regel en je kan redelijk zelf samenstellen qua onderdelen.Waar ik mijn Sensa vandaan heb geeft ook hoge inruil.dwangarbeider schreef: ↑02 sep 2017 09:36 De sensa evo met ultegra 8000 zie ik online vanaf 2740euro, dat is dan zonder de aero cockpit en zonder hoge carbon wielen. Dit zijn toch dingen die een aero fiets echt af maken. Mét alles op en aan zit je aan 3500euro.
Ik denk dat Sensa ondertussen ook wel bewezen heeft dat het een ''gevestigd'' merk is. Alleen rijden er nog geen grote ploegen met Sensa, maar verder zijn ze voor mijn gevoel niet veel minder dan een Canyon of een Giant, maar dat is mijn persoonlijke mening
-
- Forum-lid
Ik weet al wat volgend jaar er bij gekocht gaat worden.....
-
- Forum-lid
Op de site van 12gobiking kun je 'm al samenstellen en zien waar hij qua prijs op uit komt. Staan trouwens nog wel een paar flitsende kleuren bij!
https://www.12gobiking.nl/sensa-giulia-evo-custom-2018
https://www.12gobiking.nl/sensa-giulia-evo-custom-2018
- Jaap Telder
- Forum-lid
.........Alleen rijden er nog geen grote ploegen met Sensa, maar verder zijn ze voor mijn gevoel niet veel minder dan een Canyon of een Giant, maar dat is mijn persoonlijke mening
[/quote]
Wel een "kleine ploeg":
http://www.kanjersvoorkanjerscyclingteam.nl/
[/quote]
Wel een "kleine ploeg":
http://www.kanjersvoorkanjerscyclingteam.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met ultegra di2 en beetje bijpassende wielen + afmontage kom je toch al snel ruim boven de €4000 uit..... en dan rij je 'maar' een Sensa.
Less is bore
Om met Ultegra di2 aan 4000 euro te komen moet je echt bij elke optie de duurste variant nemen.
Al sik Utegra kies en een beetje prijsbewust optie kies, kom ik aan 2600 euro. En voor dat geld heb je volgens mij een fiets waar je bij de merken die het goed doen in de fietsclub of aan het café snel 500 en meer euro aan kwijt bent.
Al is het dan 'maar' een Sensa... *zucht*
Al sik Utegra kies en een beetje prijsbewust optie kies, kom ik aan 2600 euro. En voor dat geld heb je volgens mij een fiets waar je bij de merken die het goed doen in de fietsclub of aan het café snel 500 en meer euro aan kwijt bent.
Al is het dan 'maar' een Sensa... *zucht*
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fatsoenlijke kleur +270
Wielen die bij zo'n fiets horen +550
Goede 25mm banden +45
Dan kom ik al op 4300, na korting 3900.
Zo'n fiets koop je niet met 1800gr ware lage instapwielen. En de meerprijs voor kleur vind ik sowiso zot.
Wielen die bij zo'n fiets horen +550
Goede 25mm banden +45
Dan kom ik al op 4300, na korting 3900.
Zo'n fiets koop je niet met 1800gr ware lage instapwielen. En de meerprijs voor kleur vind ik sowiso zot.
Less is bore