Soms is er ook geen klik tussen een ploeg en het publiek. Met TLJ is dat wel heel vaak het geval imho....
Vuelta 2017
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Het mes wordt door Nibali hard op de keel gezet in de afdaling van de eerste col, de Portillo de Lunada.... Mist, regen, smalle weg......
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid
Demarchi trekt bekken die de herinnering aan Voeckler doen vervagen…
Een kop als onweer en gebrand op de overwinning!
Een kop als onweer en gebrand op de overwinning!
Toch echt wel riskant wat Contador aan het doen is maar hoe leuk om hem zo vanuit het hart te zien fietsen.
Vooralsnog gaat het prima. Klein minuutje voor op Froome nu maar kan betere zaken voor wat betreft zijn achterstand op Zakarin doen.
Als het mis gaat op die laatste beklimming dan gaat het ook echt mis maar dat lijkt hem niet te boeien.
Vooralsnog gaat het prima. Klein minuutje voor op Froome nu maar kan betere zaken voor wat betreft zijn achterstand op Zakarin doen.
Als het mis gaat op die laatste beklimming dan gaat het ook echt mis maar dat lijkt hem niet te boeien.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Bere spannend dankzij de aanvalslust van Contador en Nibali. De Angliru gaat de scherprechter worden, ook voor Kelderman.
De batterij van Froome is toch wat leeg aan het lopen…
De batterij van Froome is toch wat leeg aan het lopen…
Heb je daar ook bewijzen van (wat een smerige, suggestieve grijns is die smiley van jou)Quarantanove schreef: ↑06 sep 2017 12:45 Die ingevlogen "tijdritcoach" is in ieder geval wel effectief geweest.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die verzuchting heb ik ook al gehad.... zo jammer, door 1 slechte dag verliest de renner van de robot
Less is bore
Onze snelwandelaar had het vrij moeilijk vandaag.
Ja, dan zie je de waarde van een wereldteam. Iedere andere pretendent was gelijk op minuten gezet maar Froome kon nog rekenen op 4(!!!!!!) teamgenoten. Ben benieuwd wat er op de Angliru gaat gebeuren.
Contador was vandaag weer weergaloos, wat zal de wielersport deze man gaan missen. Kelderman naar behoren want het verlies was beperkt al vrees ik wel voor hem komende donderdag.
Contador was vandaag weer weergaloos, wat zal de wielersport deze man gaan missen. Kelderman naar behoren want het verlies was beperkt al vrees ik wel voor hem komende donderdag.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Mag je mij vertellen wat de meerwaarde van die 4 was als het zo steil omhoog gaat.
Dat kan dan niet anders dan puur psychologisch zijn maar als de benen echt niet willen dan kun je 100 man voor je hebben....
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock