Nieuwe wielen; ventielgat scheef
- alliance_0
- Forum-lid
- Berichten: 1437
- Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06
Lijkt mij een gevalletje terug naar de winkel/webshop.
je fotoo ondersteunt je verhaal niet. Het lijkt erop dat het ventiel rechtop staat. Maak nog eens wat meer foto's, bijv van de andere zijde en van het ventielgat zonder ventiel.
artikel 60 zegt overigens dat je dat ringetje moet weggooien:
Rule #60
Ditch the washer-nut and valve-stem cap.
You are not, under any circumstances, to employ the use of the washer-nut and valve-stem cap that come with your inner-tubes or tubulars. They are only supplied to meet shipping regulations. They are useless when it comes to tubes and tires.
artikel 60 zegt overigens dat je dat ringetje moet weggooien:
Rule #60
Ditch the washer-nut and valve-stem cap.
You are not, under any circumstances, to employ the use of the washer-nut and valve-stem cap that come with your inner-tubes or tubulars. They are only supplied to meet shipping regulations. They are useless when it comes to tubes and tires.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1437
- Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14
Alleen optisch een "probleem" maar in het gebruik maakt het niets uit : dus niet druk om maken.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5615
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Ik zie er niets verkeerd aan, ventiel komt er keurig recht uit.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik vond iets dergelijks op mijn slecht weer RS-10 achterwiel. Het hoort volgens mij echt niet aangezien het ventiel zo altijd iets van een hoek maakt maar ik laat het verder. Tevens geen problemen mee ondervonden.
Ik denk als TS de foto vanuit een andere hoek neemt het er zo ongeveer uit ziet:
Ik denk als TS de foto vanuit een andere hoek neemt het er zo ongeveer uit ziet:
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Kijk, functioneel zal het wel goed zitten maar kwalitatief en het is geen porum hoort het gat nu eenmaal in het midden van de velg te zitten ook als de velg asymmetrisch is. Ben trouwens nog wel benieuwd of het gat in het midden van het verdiepte deel aan de binnenkant van de velg zit. Want dat is n.l. weer belangrijk als het een tubeless ready velg is. Enfin, de kwaliteitscontrole heeft hier gefaald.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ga er maar vanuit dat het ventielgat perfect midden in het diepe gedeelte zit. Ik heb liever een functioneel ontwerp met zo'n asmetrische velg, en daardoor minder spanningsverschil tussen drive en non-drive, als esthetisch correct iets met een scheef ventiel.Orlok schreef: ↑08 sep 2017 19:09 Kijk, functioneel zal het wel goed zitten maar kwalitatief en het is geen porum hoort het gat nu eenmaal in het midden van de velg te zitten ook als de velg asymmetrisch is. Ben trouwens nog wel benieuwd of het gat in het midden van het verdiepte deel aan de binnenkant van de velg zit. Want dat is n.l. weer belangrijk als het een tubeless ready velg is. Enfin, de kwaliteitscontrole heeft hier gefaald.
TS zegt: "ze hebben het ventielgat scheef geboord op 1 velg".... je raadt het al, de achtervelg is asymetrisch, de voorvelg niet. Dus die wielen zijn perfect in orde.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1437
- Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14
Als dit mij had getroffen dan zou ik proberen wat van de aanschafprijs af te krijgen een geen nieuw wiel bedingen. Als een korting niet zou lukken dan zou het zo laten.