Het dopingtopic 2.0
En vanaf wanneer wordt dat dan een probleem? 100 gram? 200 gram? 400 gram? En wie zorgt ervoor dat de wegingen goed gecalibreerd zijn? De UCI kan nog niet eens de tijdritfietsen goed en consequent meten...
Over het interview: Verdenkingen waren er altijd al. Ik heb het nog niet gelezen (blendle, ugh) maar ik zou het alleen maar toejuichen als 'de Omerta' steeds meer instort. Ook terugslaand over de motoren in fietsen: FvdD is gepakt toen collega's haar aangaven, dat lijkt te wijzen op een peloton dat niet bang is om aan te wijzen wie oneerlijke ondersteuning gebruikt.
Over het interview: Verdenkingen waren er altijd al. Ik heb het nog niet gelezen (blendle, ugh) maar ik zou het alleen maar toejuichen als 'de Omerta' steeds meer instort. Ook terugslaand over de motoren in fietsen: FvdD is gepakt toen collega's haar aangaven, dat lijkt te wijzen op een peloton dat niet bang is om aan te wijzen wie oneerlijke ondersteuning gebruikt.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het staat o.a. op Blendle. Het is een lang stuk en wat mij betreft die 39 cent zeker waard.daniel1975 schreef: ↑09 sep 2017 10:13 Ow, wist niet dat er nog een ander artikel was met het volledige verhaal. De ellende bij Nu.nl, maar weer een populair stukje eruit gevist om clicks te krijgen.
Kan iemand dat artikel posten?
Het verhaal begint met Rooks en Theunisse met bloedtransfusies en alle andere zut die ze namen.
Modbreak: Plaats even een link i.p.v. het artikel zelf.
E.T.A. Als je de meldfunctie gebruikt zien we meteen dat er iets aan de hand is, en voorkom je dat we pas in kunnen grijpen als we bij toeval in het topic mee lezen.
Uiteraard is het plaatsen van auteursrechtelijk beschermd materiaal zonder toestemming van de houder van die rechten niet toegestaan.
E.T.A. Als je de meldfunctie gebruikt zien we meteen dat er iets aan de hand is, en voorkom je dat we pas in kunnen grijpen als we bij toeval in het topic mee lezen.
Uiteraard is het plaatsen van auteursrechtelijk beschermd materiaal zonder toestemming van de houder van die rechten niet toegestaan.
En jij hapt zonder kennis van zaken en voordat je je eerst goed hebt geinformeerd ... die 'ellende' dat ben je hoofdzakelijk zelfdaniel1975 schreef: ↑09 sep 2017 10:13 Ow, wist niet dat er nog een ander artikel was met het volledige verhaal. De ellende bij Nu.nl, maar weer een populair stukje eruit gevist om clicks te krijgen.
Vwb het verstoppen van motoren en batterijen praten wij niet over 100, 200 of zelfs maar 400 gram, eerder over kilo's verschil. De wegingen hoeven niet gekalibreerd te zijn wel de apparatuur daarvoor, doch is geen probleem want daar zijn instanties voor die dat tegen betaling uitvoeren. Echter nogmaals wij praten niet over het verschil van grammen maar van kilo's.!Marxten schreef: ↑09 sep 2017 10:55 En vanaf wanneer wordt dat dan een probleem? 100 gram? 200 gram? 400 gram? En wie zorgt ervoor dat de wegingen goed gecalibreerd zijn? De UCI kan nog niet eens de tijdritfietsen goed en consequent meten...
Beschrijving Vivax Trapondersteuning
De nieuw ontwikkelde vivax asist fiets aandrijving bestaat uit vijf componenten:
Miniatuur drukknop
Elektronische controle - in de zadelpen gemonteerd
200 watt aandrijving met vrijloop
Lithium-Ion accu 5,5 Ah / 30V of Lithium-Ion accu 8,25 Ah / 30V
Externe batterijlader
Deze kit maakt uw fiets maar 1.8kg zwaarder,ongeëvenaard in e-bikes en nog supergoed ook!!!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Als je voor dat artikel 39 cent moet betalen hoe kan het dan hier intergraal gepost worden? Auteursrechten iemand!!? Niet zo chique voor een site die voortkomt uit een magazine….
Moderators, een schone taak voor U.Hans-Je-Pence schreef: ↑09 sep 2017 11:53 Als je voor dat artikel 39 cent moet betalen hoe kan het dan hier intergraal gepost worden? Auteursrechten iemand!!? Niet zo chique voor een site die voortkomt uit een magazine….
+1Hans-Je-Pence schreef: ↑09 sep 2017 11:53 Als je voor dat artikel 39 cent moet betalen hoe kan het dan hier intergraal gepost worden? Auteursrechten iemand!!? Niet zo chique voor een site die voortkomt uit een magazine….
Ik ben benieuwd of de redactie van het magazine Fiets er geen probleem mee zou hebben als hele artikelen uit het magazine Fiets volledig op andere websites gepubliceerd worden.
Het artikel leest als een spannend jongensboek, maar de korte samenvatting is dat een aandachtsgeile meeloper met een behoorlijk gebrek aan moreel besef vertelt wat er vroeger in het, al bekende, Armstrong tijdperk allemaal mis was. Als je de namen van de poppetjes weglaat, dan is het verhaal over hoe er toen met doping omgegaan werd allang bekend. Beweren dat hij nu eindelijk openheid geeft omdat het roer om moet, terwijl het op een behoorlijk aantal punten echt wel omgegaan is, is natuurlijk onzin.
Wat het artikel vooral doet is een inkijkje geven in de denkwereld van een dopingarts en ik moet zeggen, dat is geen mooi beeld...
Wat het artikel vooral doet is een inkijkje geven in de denkwereld van een dopingarts en ik moet zeggen, dat is geen mooi beeld...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Bijzonder, trouwens, dat de NOS er een ander citaat op nahoudt dan het oorspronkelijke VK-artikel:
https://nos.nl/artikel/2192073-voormali ... t-epo.html
Het gaat mij om de toevoeging "vooral door hem" (Michael Zijlaard dus). Dit staat niet in het VK-artikel.
https://nos.nl/artikel/2192073-voormali ... t-epo.html
Het gaat mij om de toevoeging "vooral door hem" (Michael Zijlaard dus). Dit staat niet in het VK-artikel.
t.a.f.k.a.e.h.
Het is goed dat Jansen de Omerta weer even een beetje kraakt. Het is gewoon van de zotte dat er nu nog luitjes actief zijn in de sport die zelf altijd met doping hebben gewerkt, gebruikt hebben of verstrekt hebben. Nu op naar de nog corruptere Zuiderburen waar nog meer misstanden waren en nog zijn in de wielersport. Begin ermee om een Lefevere en zijn entourage te verbannen.
BPP