Gravel-racers
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Maar je laat normaliter je kabel toch niet over je cassette heen lopen (ik neem aan dat DDX het vooral over het punt heeft waar de kabel binnendoor bij de seatstays loopt). Sowieso bij dat frame, komt de kabel halverwege de chainstay uit het frame als ik het goed zie? En maakt dan een vrij ruime lus.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Dat bedoel ik idd, ik heb hetzelfde frame en laat het laatste stukje kabel gewoon buitenlangs lopen.MarkVeenstra schreef: ↑11 sep 2017 09:05 Maar je laat normaliter je kabel toch niet over je cassette heen lopen (ik neem aan dat DDX het vooral over het punt heeft waar de kabel binnendoor bij de seatstays loopt). Sowieso bij dat frame, komt de kabel halverwege de chainstay uit het frame als ik het goed zie? En maakt dan een vrij ruime lus.
En niet over de cassette heen.
Maar misschien heb je dat bewust gedaan, kan me voorstellen dat je minder snel ergens aan blijft haken dan.
Alleen risico dat je ketting dan tegen kabel aanloopt...
-
- Forum-lid
Mooie kleur dat racing green
En beter dan die rot matte lak van tegenwoordig die niet te onderhouden is
En beter dan die rot matte lak van tegenwoordig die niet te onderhouden is
Bedankt,
Frame: velobuild gravel
Groep: sram force 22 hydro met 46x36 cranck
Zadel: Brooks cambium
Wielen: carbonracing (China met sticker)
Banden: Schwalbe g one 40 mm
Het was de bedoeling dat het stuurlint ongeveer dezelfde kleur heeft als het zadel, maar dat is niet gelukt. De kleur van het stuur vind ik wel mooi zo dus als iemand een bijpassende kleur zadel weet..
Abide.
- devriesman
- Forum-lid
Brooks heeft toch stuurlint in de gelijke kleuren als de zadels?
In eerste instantie zat ik ook te denken aan een andere kleur dan zwart. Vind ik geweldig mooi staan bij een retro-fiets.
Ik heb uiteindelijk er voor gekozen om niet Brooks stuurlint te kiezen maar gewoon zwarte fizik met een zwart zadel.
Een cambium-zadel verkleurt, het stuurlint waarschijnlijk ook dus hou je kleurverschil. Dan maar beter direct kleurverschil.
In eerste instantie zat ik ook te denken aan een andere kleur dan zwart. Vind ik geweldig mooi staan bij een retro-fiets.
Ik heb uiteindelijk er voor gekozen om niet Brooks stuurlint te kiezen maar gewoon zwarte fizik met een zwart zadel.
Een cambium-zadel verkleurt, het stuurlint waarschijnlijk ook dus hou je kleurverschil. Dan maar beter direct kleurverschil.