Dat had ik ook gelezen, we gaan zien of het juist is.japiecarbon schreef: ↑13 sep 2017 18:37 Onderstaande staat op de site van Hammerhead, lijkt me vrij duidelijk. De belastingen zijn al betaald, komt dus niets meer bij.
For deliveries to Europe, all these above taxes are calculated and added at checkout. EU customers will not have to pay anything extra (duty, EU VAT, Handling charge) apart from their order total to receive the delivery. It will be DDP.
Hammerhead Karoo
- Lcsmet
- Forum-lid HC
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Vandaag eindelijk toch ook een email ontvangen dat ik voor 75USD BTW, duties en logistics kan afkopen.
--
As you may recall, when you placed your order, we notified you at checkout that you were solely responsible for import duties and customs to your own nation, but we have good news: we have since arranged a system to ship orders seamlessly to Europe, and we would like to invite you to take advantage of it. We are able to cover all import duties, fees, and logistics for an additional $75.
--
Nu dacht ik dat de prijs toen al incl verzending was. en voor mij maakt het net het verschil uit tussen betalen of de gok wagen dat het meevalt.
--
As you may recall, when you placed your order, we notified you at checkout that you were solely responsible for import duties and customs to your own nation, but we have good news: we have since arranged a system to ship orders seamlessly to Europe, and we would like to invite you to take advantage of it. We are able to cover all import duties, fees, and logistics for an additional $75.
--
Nu dacht ik dat de prijs toen al incl verzending was. en voor mij maakt het net het verschil uit tussen betalen of de gok wagen dat het meevalt.
Ik weet het niet hoor, zou maar snel mijn Garmin verkopen, want binnenkort wil iedereen een Karoo of Bolt, waardoor een Garmin zo goed als niets meer waard zal zijn
-
- Forum-lid HC
Jou prijs is ook incl verzending, dit gaat over invoer rechten en BTW. Als ik jou was zou ik het er gewoon op wagen, misschien glipt hij er door. En zo niet dan ben je dat bedrag alsnog kwijtMaruss schreef: ↑14 sep 2017 20:29 Vandaag eindelijk toch ook een email ontvangen dat ik voor 75USD BTW, duties en logistics kan afkopen.
--
--
Indien naar Nederland zou ik het inderdaad op wagen. Indien naar België, zoals in mijn geval, slecht idee.
Heb al wat ervaring met zendingen vanuit de US,. Op ALLE zendingen extra invoerrechten en BTW moeten betalen,
De prijs van 75USD lijkt me behoorlijk mee te vallen.
Dirk
Heb al wat ervaring met zendingen vanuit de US,. Op ALLE zendingen extra invoerrechten en BTW moeten betalen,
De prijs van 75USD lijkt me behoorlijk mee te vallen.
Dirk
-
- Forum-lid HC
In nl betaal je ongeveer 26% extra. Dat komt overeen met de 75 dollar. Dat is ook logisch, want hun dragen het ook gewoon netjes af.
Als je het vooraf betaalt ben je het zoieso kwijt. Als je het er op waagt wellicht niet. Het kan hooguit een paar dagen langer duren.
Als je het vooraf betaalt ben je het zoieso kwijt. Als je het er op waagt wellicht niet. Het kan hooguit een paar dagen langer duren.
-
- Forum-lid
Waar hebben jullie precies kunnen aankopen ? Ik heb me via de site van Karoo ingeschreven op die early access list en daar ook een bevestigingsmail van gekregen, maar ik zie nog altijd nergens een "buy now" optie of zo...
Had hetzelfde probleem en heb support gecontacteerd via chat functie. Deze hebben mij deze link gestuurd :
https://www.hammerhead.io/products/hammerhead-karoo
Vandaar wijst alles zichzelf uit.
Succes
Dirk
https://www.hammerhead.io/products/hammerhead-karoo
Vandaar wijst alles zichzelf uit.
Succes
Dirk
Heb er ook ene besteld, ben er wel benieuwd naar.
Hun support pagina hebben ze pas geleden ook aangevuld met wat nieuwe artikels.
Daar kwam ik deze link tegen: https://app.hammerhead.io
Kan je al wat routes klaar zetten enzo:p
Hun support pagina hebben ze pas geleden ook aangevuld met wat nieuwe artikels.
Daar kwam ik deze link tegen: https://app.hammerhead.io
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een route maken en opslaan lukt niet.Djee schreef: ↑15 sep 2017 12:45 .............Daar kwam ik deze link tegen: https://app.hammerhead.io
Keuze tussen km/mijlen en ft/mtrs niet mogelijk.
Er is nog wel wat werk aan de winkel.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend