Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Ach mijn buurman doet nog niet één dag met een pakje sigaretten,weet je wat dit kost
twee batterijen kosten al het dubbele https://www.futurumshop.nl/lezyne-cr203 ... tuks.phtml
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid
Deze week een nog zeer knappe Giant Cadex Aluminium gekocht via MP. Afgemonteerd met Shimano 105 tripple x 8sp. En daarbij een Tacx trainer (santori achtig)
Oftewel; klaar voor het winterseizoen want die combi moet deze winter mijn conditie op peil houden (brengen… )
Oftewel; klaar voor het winterseizoen want die combi moet deze winter mijn conditie op peil houden (brengen… )
- devriesman
- Forum-lid
2x Torm T5. Een grijze en een donkerrode.
Ging eigenlijk voor de Torm T8 maar de grijze was er niet in de juiste maat en de donkerrode kleur is er jammer genoeg niet in T8. De witte bies is wel erg wit. Ben benieuwd of dat zo blijft.
Ze zitten heerlijk, als gegoten. Slim fit pasvorm, zoals het hoort voor wielerkleding om zo maar te zeggen.
En dat voor het geld waar ik in Nederland eigenaar van 1 Castellietje word.
Ging eigenlijk voor de Torm T8 maar de grijze was er niet in de juiste maat en de donkerrode kleur is er jammer genoeg niet in T8. De witte bies is wel erg wit. Ben benieuwd of dat zo blijft.
Ze zitten heerlijk, als gegoten. Slim fit pasvorm, zoals het hoort voor wielerkleding om zo maar te zeggen.
proficiat, heb m'n oog ook al eerder op het merk laten vallen maar nog niks van gekocht. erg mooie prijzen voor de designs en merino. zal in de toekomst ook wel eens iets bestellen, Rapha stelt toch wel wat teleur, vooral tegen die prijs. hoe was jij trouwens die merino stukken?devriesman schreef: ↑14 sep 2017 20:32 2x Torm T5. Een grijze en een donkerrode.
- devriesman
- Forum-lid
Ik gooi mijn wollen Castelli gewoon bij de andere sportkleding, op 30 graden. En soms ook wel op 40.
Geen probleem.
Geen probleem.
-
- Forum-lid
Twee stuurdopjes met ledje er in. de donkere tijd komt er weer aan, helaas. slechts 2,99 per twee.
Waar kun je die kopen? Best geinige dingen.
-
- Forum-lid
Die wil ik ook wel!
Vraag me wel af hoe vaak je batterij moet vervangen.
Vraag me wel af hoe vaak je batterij moet vervangen.
+1, heb deze ook.!Heppiebianchi schreef: ↑14 sep 2017 16:40 Ik wert laatst voorbij gereden door iemand met een heel klein schel lampje op de zadelpen.Het viel mij op dat ik hen nog van ver bleef zien,even later stond er een brug open en toen stond hij er nog,dus ik vragen waar hij dat lampje heeft gekocht,bij de Lidl voor 2 euro zij die.
Vanmorgen toen ik bij de Lidl was zag ik ze liggen dus ook maar mee genomen.
Niet normaal hoeveel licht het geeft.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless