Wie weet
Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
- Italia_david
- Forum-lid
heb jij je wielmaat op automatisch staan?jaapieaap schreef: ↑17 sep 2017 16:32 Wat ik toch vaag blijf vinden aan de data van strava en de bolt zijn de verschillen.
Strava krijgt toch zn gegevens via de app / bolt waar komen die verschillen vandaan?!\
Vandaag stukje gefietst; gemiddelde volgens mn bolt / elemnt app : 32,6.km/u
Strava : 31,8km/u
Ik snap niet dat Strava er weer wat anders van maakt . Iemand een idee?
misschien anders even handmatig invullen.
heb je aangevinkt dat de "nul waardes" geregistreerd?
#passioneceleste #ridebianchi
Wielmaat heb ik wel op handmatig. Die nul waardes zal ik thuis even checken.Italia_david schreef: ↑18 sep 2017 07:48heb jij je wielmaat op automatisch staan?jaapieaap schreef: ↑17 sep 2017 16:32 Wat ik toch vaag blijf vinden aan de data van strava en de bolt zijn de verschillen.
Strava krijgt toch zn gegevens via de app / bolt waar komen die verschillen vandaan?!\
Vandaag stukje gefietst; gemiddelde volgens mn bolt / elemnt app : 32,6.km/u
Strava : 31,8km/u
Ik snap niet dat Strava er weer wat anders van maakt . Iemand een idee?
misschien anders even handmatig invullen.
heb je aangevinkt dat de "nul waardes" geregistreerd?
Heb jij hier geen "last" van?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Waarop filtert Strava die data dan ?
Dat weet ik niet en dat doet er ook niet toe. De ritdata die Strava toont, is niet de ruwe data die je naar hen verstuurt. Dus dat de statistieken die Strava laat zien afwijken van die van je fietscomputer, verbaast mij niets.
Vorsprung durch Pedantik
-
- Forum-lid
Overigens ook handig dat sinds de laatste update de achtergrondverlichting vanzelf aangaat wanneer de zon onder is.
-
- Forum-lid
Mbt Trainingpeaks: Je kunt een paar gratis training plans downloaden in de shop. Als je die activeert, krijg je vanzelf een tijdelijke premium account. Je kunt dan (als je wilt) voor de komende maanden je workouts copy-pasten. Overigens is het ook best simpel om met de gratis account een workout te maken, alleen moet je hem dan per keer opnieuw aanmaken.