WK 2017
Beetje laat om daar nu achter te komen
Viervoudig wereldkampioen tijdrijden Tony Martin is niet te spreken over het tijdritparcours in Bergen. De Duitser dicht zichzelf weinig kansen toe op een nieuwe regenboogtrui. “Dit parcours is veel te zwaar voor mij”, foetert hij tegen Cyclingnews.
“Als uittredend wereldkampioen zal ik alles geven wat ik heb, maar ik weet dat de kans op succes erg klein is”, zegt hij.
Viervoudig wereldkampioen tijdrijden Tony Martin is niet te spreken over het tijdritparcours in Bergen. De Duitser dicht zichzelf weinig kansen toe op een nieuwe regenboogtrui. “Dit parcours is veel te zwaar voor mij”, foetert hij tegen Cyclingnews.
“Als uittredend wereldkampioen zal ik alles geven wat ik heb, maar ik weet dat de kans op succes erg klein is”, zegt hij.
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
Ach gossie meneer Martin doet huilie huilie.
Meneer moet een keer iets gaan presteren, tot nu toe is het voor iemand van zijn kaliber vrij mager bij Katjoesja.
Meneer moet een keer iets gaan presteren, tot nu toe is het voor iemand van zijn kaliber vrij mager bij Katjoesja.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zaterdag nog een keer Van Vleuten.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als Sky dit her beste doet is dat hun verdienste....
Less is bore
Zou het mooi vinden als Dumoulin gewoon op z'n tt-fiets doorknalt. Gisteren zei hij dat het minder stijl was dan verwacht, vandaag zag je hem met de tt-fiets verkennen. Gewoon gaan!
Het allermooiste zou natuurlijk zijn als De Snelwandelaar valt in de wisselzone.