Specialized
Ik ga het eerste even bekijken op functionaliteit qua opbouw en duurzzamheid. Etap is nog minder qua duurzaamheid qua batterij(na elke rit opladen). Daarentegen is Sram icm mn s-works venge vias frame wel beter op elkaar afgestemd..zeker de bb30 crank
-
- Forum-lid HC
Onder het motto "Pretty on Pink ! " deze limited edition van de Allez besteld.
Zal ergens half december uitgeleverd gaan worden, dus nu nog even nadenken over de afmontage. Twijfel nu nog tussen Force of toch de nieuwe Ultegra? Gelukkig nog even de tijd om daaruit te komen.
Zal ergens half december uitgeleverd gaan worden, dus nu nog even nadenken over de afmontage. Twijfel nu nog tussen Force of toch de nieuwe Ultegra? Gelukkig nog even de tijd om daaruit te komen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je zo'n out of the box kleurtje neemt mag daar ook wel een iets spannendere montage op dan het cliche-met-de -U.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Zou niet zo gauw iets spannends weten, voorkeur is voorlopig nog Force 22.daniel1975 schreef: ↑19 sep 2017 18:31 Als je zo'n out of the box kleurtje neemt mag daar ook wel een iets spannendere montage op dan het cliche-met-de -U.
Goede ervaringen met mijn huidige Force groep, maar de nieuwe r8000 groep ziet er ook erg netjes uit.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Force is mooier imho, maar dat zal niemand verbazen
Blijft een van de mooiere cranks vind ik.
Blijft een van de mooiere cranks vind ik.
Less is bore
De tarmac sl6 komt met osbb.Met welke crank- bb krijg je de beste configuratie ,Ik lees her en der klachten over gekraak bij de osbb.
De praxis s-works crank heeft momenteel mn voorkeur tov een da 9100 of sram red .Bij sram/shimano heb je toch altijd een externe adapter nodig?
De praxis s-works crank heeft momenteel mn voorkeur tov een da 9100 of sram red .Bij sram/shimano heb je toch altijd een externe adapter nodig?
Specialized Diverge Axs
- Lcsmet
- Forum-lid HC
C-Bear heeft een oplossing voor gelijk welke crank.feddesman schreef: ↑19 sep 2017 20:52 De tarmac sl6 komt met osbb.Met welke crank- bb krijg je de beste configuratie ,Ik lees her en der klachten over gekraak bij de osbb.
Zelf heb ik tot tevredenheid in mijn Roubaix de Praxisworks bottom bracket gehad.
Zowel met een Campa als een Sram Red crankstel.
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 19 sep 2017 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
C-bear vind ik zijn geld ook niet echt waard, afdichting van het lager is matig, regenritten zijn ook funest, en zorgen ook weer voor kraakjes.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Is dit nu trouwens een genderneutrale fiets, het (belachelijke) modewoord van 2017?colnagofreak schreef: ↑19 sep 2017 17:36 Onder het motto "Pretty on Pink ! " deze limited edition van de Allez besteld.
Less is bore