WK 2017
Finish Froome en TD was idd zeer matig (niet) in beeld gebracht
Ongelofelijk wat een prestatie van TD! Dit heeft niets meer met winnen te maken, maar dit is gewoon declasseren! Zowel op het vlakke (overduidelijk), als in de klim de snelste tijd van de dag op TT-fiets (2e overall, alleen Roglic 5 sec sneller) , met het natste parkoers van iedereen. Geweldig!
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4
-
- Forum-lid
Sneller dan Froome op het vlakke maar ook nog eens sneller berg op!! dat belooft wat voor een evt. 1 op 1 strijd in een grote ronde volgend jaar. (hoewel het natuurlijk niet helemaal eerlijk vergelijken is met dit seizoen van Froome in ogenschouw genomen)
Froome maakte op mij een uitgebluste indruk. Vuelta zal erg veel hebben gevergd. Dumoulin daarentegen heeft zich de afgelopen maanden enkel nog op zijn opbouw naar deze tijdrit gefocustHans-Je-Pence schreef: ↑20 sep 2017 18:11 Sneller dan Froome op het vlakke maar ook nog eens sneller berg op!! dat belooft wat voor een evt. 1 op 1 strijd in een grote ronde volgend jaar. (hoewel het natuurlijk niet helemaal eerlijk vergelijken is met dit seizoen van Froome in ogenschouw genomen)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
TD uitstekend gereden, Rooklik trouwens ook!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo zat ik er ook naar te kijken ja.timo2.0 schreef: ↑20 sep 2017 18:16Froome maakte op mij een uitgebluste indruk. Vuelta zal erg veel hebben gevergd. Dumoulin daarentegen heeft zich de afgelopen maanden enkel nog op zijn opbouw naar deze tijdrit gefocustHans-Je-Pence schreef: ↑20 sep 2017 18:11 Sneller dan Froome op het vlakke maar ook nog eens sneller berg op!! dat belooft wat voor een evt. 1 op 1 strijd in een grote ronde volgend jaar. (hoewel het natuurlijk niet helemaal eerlijk vergelijken is met dit seizoen van Froome in ogenschouw genomen)
Less is bore
-
- Forum-lid
Nou, de sportman van het jaar is ook bekend.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sportvrouw ook
Less is bore
-
- Forum-lid
Lijkt me ook, zeker wanneer Van Vleuten zaterdag ook wint.
Dan komen ze niet meer weg met DS
Dan komen ze niet meer weg met DS
Doe alles wat je doet met hart en ziel.