Het E-Bike topic
@havana ik heb moeite met het woord 'uitdaging' ik vraag me af of ondersteuning het vertrekpunt moet zijn van iemands uitdaging.
Hoeveel mensen zullen na aanschaf van een speedelec na verloop van tijd afstand ervan doen omdat hun conditie verbetert? (En overgaan op bijv een racefiets)?
Hoeveel mensen zullen na aanschaf van een speedelec na verloop van tijd afstand ervan doen omdat hun conditie verbetert? (En overgaan op bijv een racefiets)?
Gebruik een speedpedelec toch zoals jezelf wil. Daarnet heb ik 60km op de racer gefietst, zo dadelijk neem ik de speedbike om effe een halve dag te gaan werken tss 14 en 18u, en snel weer naar huis. Vanavond om 19u nog een korte rit van 50km met de club. Als je dit lui noemt, tja doe maar. En waarom neem ik de speedbike ? Because i can , ik ben sneller als met de auto op dat ritje van 15km
Bij regen op zen hardst, zo dadelijk tegen 35 een beetje fluitend en de benen losgooiend.
Bij regen op zen hardst, zo dadelijk tegen 35 een beetje fluitend en de benen losgooiend.
Sworks Venge
Ik snap iets niet van die link. Er staat dat de e-bike-motor-fiets maar liefst 160 kmh kan halen. En er wordt gesproken over een maximum vermogen van 2000 Watt. Iets ontgaat mij hier. Met 2000 Watt haal je geen 160, eerder 70 of zo. Tijd voor nieuwe natuurkunde wetten of minder marketing gelul.
Live fast; die young. mijn blog
heeft inderdaad nog weinig met fietsen te maken
Hier de link naar de fabrikant Düsenspeed
https://www.duesenspeed.com/
Hier de link naar de fabrikant Düsenspeed
https://www.duesenspeed.com/
Ik snap ook niets van natuurkunde, maar ik heb een fiets met 500watt motorrob74 schreef: ↑21 sep 2017 18:12 Ik snap iets niet van die link. Er staat dat de e-bike-motor-fiets maar liefst 160 kmh kan halen. En er wordt gesproken over een maximum vermogen van 2000 Watt. Iets ontgaat mij hier. Met 2000 Watt haal je geen 160, eerder 70 of zo. Tijd voor nieuwe natuurkunde wetten of minder marketing gelul.
Als die mij niet zou afremmen kan ik er makkelijk 50 per u mee halen
Sworks Venge
Ik snap echt wel wat van natuurkunde en als jij met 500 Watt 50 kmh haalt, dan heb je ongeveer 16000 Watt nodig om 160 te halen.
16000 (zo'n 24 pk) Watt is nogal wat dan anders dan de 2000 in het artikel.
16000 (zo'n 24 pk) Watt is nogal wat dan anders dan de 2000 in het artikel.
Live fast; die young. mijn blog
Misschien op de zoutvlakte van Utah.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless