WK 2017
Er is altijd wel wat aan te doen, met goede tactiek. België/Nederland hebben als grote voordeel boven Sagan, dat ze 9 renners ipv 6 bij zich hebben, die ook in de breedte een stuk sterker zijn. Het parcours is onderscheidend genoeg om dat een rol te kunnen laten spelen, Slowakije zal echt niet in staat zijn de boel te controleren. België/Nederland, maar ook andere landen hebben meerdere renners die ze uit kunnen spelen. Sagan zal dan heel veel alleen moeten oplossen, en hoe goed hij ook is, op een gegeven moment is het bij hem ook klaar.
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4
-
- Forum-lid
Ik denk dat de ploeggenoten van Sagan voor zijn belang willen rijden bij Nederland zie ik dit niet zo snel iedereen wilt zelf winnen, Belgie idem dito.
-
- Forum-lid
En weer een plak voor Sunweb! al is het ‘maar' zilver deze keer
Prachtige overwinning voor Blaak.
De druiven waren weer erg zuur bij de Belgische commenatoren... Erg jammer dat ze hun totale gebrek aan kwaliteit bij de eigen landgenoten omzetten in schaamteloze jaloezie.
De druiven waren weer erg zuur bij de Belgische commenatoren... Erg jammer dat ze hun totale gebrek aan kwaliteit bij de eigen landgenoten omzetten in schaamteloze jaloezie.
Laatst gewijzigd door havana op 23 sep 2017 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Schitterende overwinning en volledig verdiend.
Prachtige koers. Mogelijk was Niewiadoma de sterkste en Garfoot de snelste dus mooi uitgespeeld door de Nederlandse ploeg. Mooi dan Van Vleuten de laatste keer Salmon Hill het wiel van de Poolse kon houden waarna die de benen stilhield want als ze daar een gaatje had gekregen moest ik het nog zien.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ja, anders waardeer ik De Cauwer en Wuyts zeer, maar dit keer zagen ze dingen die er helemaal niet waren, die tweespalt (wat juist goede tactiek was), en het leek inderdaad zeker zuur.
Louise
Louise
Weblog over hoe ik op mijn 50e Ironman werd (en meer): http://www.delftweg9.nl/triathlon/
Bij de NOS vroegen ze ook of van Vleuten geen gaatje had moeten laten vallen toen van der Breggen wilde oversteken.