Dat heb ik nergens beweerd en doet bovendien niet ter zake
Dat is ook al niet relevant.Ik fiets slechts 30000 kilometers per jaar van tijdrijden tot ultra MTB marathons.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Dat heb ik nergens beweerd en doet bovendien niet ter zake
Dat is ook al niet relevant.Ik fiets slechts 30000 kilometers per jaar van tijdrijden tot ultra MTB marathons.
Het gebrek aan inlevingsvermogen, relativeringsvermogen, voorstellingsvermogen en realiteitszin, daar heeft het Universum voor dit type mens nog wel eens aantal interessante leermomenten voor opgelijnd staan.
Onwaar, een auto heeft 4 hele brede banden, en dikke remmen.. Met de zware motor duwend op de voorwielen.
De massa, aantal en type remmen, en contactoppervlak met de weg, zitten allemaal in de remvertraging inbegrepen. De remvertraging is simpelweg het uiteindelijke resultaat.
Nico, ik voer een heel normale discussie met argumenten die ik onderbouw met citaten uit kranten die over de zaak Alliston publiceerden. Als jij daar enkel beledigingen en dreigementen tegenin kan brengen dan mag je jezelf afvragen wie hier de trol is.