Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Eerder al een setje 5703 shifters via MP gekocht. Dus weg met de waslijnen. Vandaag ontvangen:
Ritchey comp evo max (omdat ik niet kan wennen aan het huidige stuurtje maar weer eens een compact proberen)
Stuurlintje
Benieuwd hoe de Scott Addict rc hiervan opknapt
Ritchey comp evo max (omdat ik niet kan wennen aan het huidige stuurtje maar weer eens een compact proberen)
Stuurlintje
Benieuwd hoe de Scott Addict rc hiervan opknapt
-
- Forum-lid HC
Een setje HED Ardennes Plus LT wielen. Tubeless, 21c en zo'n 1.500g.
-
- Forum-lid HC
Ze zien er in ieder geval mooi en stoer uit met zo'n brede velg en de logo's!
Ik heb er 26mm S-works Turbo bandjes om (heb nog een stapeltje liggen van de actie). Op een 18c velg vielen deze banden 26mm breed en op deze 21c velg zijn ze bijna 29mm.
Heb gelezen dat 23mm Conti's (die vallen sowieso breed) ook wel 26-28mm meten. Fijnste is natuurlijk om er tubeless bandjes op te monteren.
Taalkundig gezien reist de vraag natuurlijk niet ............timo2.0 schreef: ↑23 sep 2017 12:55Over al de producten die in dit topic voorbij komen. Ze hebben het immers voor het laatst gekocht. Dan reist de vraag: waarom voor het laatst? Al kan het natuurlijk ook zo zijn dat de producten zo duurzaam zijn dat ze nooit meer vervangen hoeven te worden...of dat de titel van het topic taalkundig niet zo handig is geformuleerd
Real men wear blûk!!! Marcel
-
- Forum-lid
Giant Contend SL 2 Disc 2018 M
Giant Neos
Een Shimano 105 5800 12-25 cassette. Eindelijk van die nutteloze 11, 28 en 32 af die standaard op de fiets zaten, en wat meer keuzes in het middenbereik. Bergverzet gaat er volgende zomer pas weer op met de vakantie.
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4