Rose (voorheen Red Bull)
-
- Forum-lid
Leuk, gefeliciteerd met je nieuwe fiets. Zet je hier wat foto's neer als je hem hebt opgehaald?
-
- Forum-lid
Doe ik!
-
- Forum-lid
Dit is em dan. Met de mobiel genomen. Nog geen tijd vrijgemaakt om de spiegelreflex er op los te laten. Volgt mogelijk nog. Eerste indruk: rijdt fijn. Tegenvallertje alleen dat na schakelen de ketting licht rammelt. In de "afgeleverde versnelling" muisstil, na opschakelen echter niet meer. Had ik toch ff moeten proefrijden op de parkeerplaats in Bocholt...
-
- Forum-lid
Dank! Dat afstellen mag ik mij nog eigen maken... (is wel het voornemen). Had alleen verwacht dat dit na aflevering goed zou zijn. Komt goed.
-
- Forum-lid
Ach, gelijk een goede oefening.
Afstellen van je voor en achterderrailleurs is niet moeilijk,
check YouTube bijv
https://m.youtube.com/watch?v=7CVo2y5yCbU
Voor dit soort klusjes heb ik zelf veel aan de reparatie en onderhoud gids van Fiets gehad.
Is de fiets bezorgd? Loop dan de zadel en stuurpen goed na of alles goed vast zit en het balhoofd op speling.
Nogmaals mooie bike. Succes
check YouTube bijv
https://m.youtube.com/watch?v=7CVo2y5yCbU
Voor dit soort klusjes heb ik zelf veel aan de reparatie en onderhoud gids van Fiets gehad.
Is de fiets bezorgd? Loop dan de zadel en stuurpen goed na of alles goed vast zit en het balhoofd op speling.
Nogmaals mooie bike. Succes
-
- Forum-lid
Dank, ook voor de bruikbare link. Ga ik me mee redden.
Ik heb een Pro sl 4400 uit 2010, waar ik wat comfort aan toe wil voegen.
Heeft iemand hier ervaring met deze fiets en brede velgen/banden en ervaring met wat de limieten zijn?
Ik rijd nu op (denk ik) 15c velgen met 25mm conti bandjes. Eigenlijk zou ik bredere velgen willen kopen, en als het even kan 28mm erop leggen, Het lijkt alsof ik nog wel wat ruimte in mijn vork heb, maar ik weet niet of dit voldoende is voor bv een 17c 28mm combo.
Wie heeft er ervaring mee, of weet een manier waarop ik er achter kan komen zonder eerst een hoop geld uit te geven?
Heeft iemand hier ervaring met deze fiets en brede velgen/banden en ervaring met wat de limieten zijn?
Ik rijd nu op (denk ik) 15c velgen met 25mm conti bandjes. Eigenlijk zou ik bredere velgen willen kopen, en als het even kan 28mm erop leggen, Het lijkt alsof ik nog wel wat ruimte in mijn vork heb, maar ik weet niet of dit voldoende is voor bv een 17c 28mm combo.
Wie heeft er ervaring mee, of weet een manier waarop ik er achter kan komen zonder eerst een hoop geld uit te geven?
Briljant uitziende fiets. Maak me alleen een beetje zorgen over de maximale bandenbreedte want die is bij de andere modellen karig. Weet iemand of hier een 36c of 38c band in kan?