
Het grote frame (over)spuiten topic
leven zonder oordeel . zou toch mooi zijn ?
[/quote]

Maar gelukkig hoeft hij er niet op te rijden en ik niet op de fietsen die hij wel mooi vindt.

When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
De stuurpen had ik nog liggen en de stand van het stuur is nogal vertekend door de foto. De bovenkant heb ik wel iets vlakker gezet dan ik bij een stuur met remhendels zou doen, maar hij ziet er op de foto inderdaad nogal debiel uit. 

When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
ook een opvraag gedaan voor het overspuiten van een frame. Heb begrepen dat het meeste tijd en dus geld gaat zitten in het schuren van het frame. Zou een mooi klusje zijn voor mij in de wintermaanden. In hoeverre heeft iemand hier ervaring met het kaal schuren van een aluminium frame met een carbon voorvork ?
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. 

Lang lang geleden ben ik een Cervelo S5 (modeljaar 2012) tegengekomen... had nog niet echt een idee wat ik ermee wilde gaan doen, totdat ik 'ergens' een mat zwart met glimmende letters model zag staan...
als snel kwam ik op unlimited colors uit en besloot een offerte aan te vragen... na wat heen en weer gebeld te hebben besloten tot het volgende:
- Overall mat zwart
- Glimmend zwarte decal op de schuine onderbuis (gespoten ipv plakletters)
- Oranje glimmende s5 accenten en op het laatste moment de binnenkant van de voorvork oranje
Orange is the new black...
Origineel:


Resultaat:



Cervelo S5 (2012) 56cm
Dura Ace 9000
Rotor Powermeter
3T
Speedplay
Scope wielset
Erg tevreden over het resultaat. Kleurcoderingen meegekregen. De prijs voor het spuiten (incl carbon reparatie) 700 euro. Nadeel van het oude type S5 frame is dat er een max 22mm achterband in past (behalve schwalbe one 23mm).
Reed op Schwalbe ironman banden en had bijna ieder ritje wel een lekke band... (rondje ijsselmeer... 4x lek, rondje venlo.. 4x lek)
Door het hoge lekkage gehalte toch maar de S5 weggedaan....
Overgestapt op een Giant TCR (ex teamfiets) en deze was ook door Unlimited Colors gespoten en wederom erg blij mee....
als snel kwam ik op unlimited colors uit en besloot een offerte aan te vragen... na wat heen en weer gebeld te hebben besloten tot het volgende:
- Overall mat zwart
- Glimmend zwarte decal op de schuine onderbuis (gespoten ipv plakletters)
- Oranje glimmende s5 accenten en op het laatste moment de binnenkant van de voorvork oranje
Orange is the new black...
Origineel:


Resultaat:



Cervelo S5 (2012) 56cm
Dura Ace 9000
Rotor Powermeter
3T
Speedplay
Scope wielset
Erg tevreden over het resultaat. Kleurcoderingen meegekregen. De prijs voor het spuiten (incl carbon reparatie) 700 euro. Nadeel van het oude type S5 frame is dat er een max 22mm achterband in past (behalve schwalbe one 23mm).
Reed op Schwalbe ironman banden en had bijna ieder ritje wel een lekke band... (rondje ijsselmeer... 4x lek, rondje venlo.. 4x lek)
Door het hoge lekkage gehalte toch maar de S5 weggedaan....
Overgestapt op een Giant TCR (ex teamfiets) en deze was ook door Unlimited Colors gespoten en wederom erg blij mee....
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness
Erg mooi doch wel FORS aan de prijs!
er zat ook een carbon reparatie bij... die was ong 200 euro...
kortom.. 500 euro spuiten... als je de decals laat plakken scheelt dat behoorlijk in prijs...volgens mij kwam je dan uit op ong 200/250 euro
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness
Een paar jaar terug betaalde ik voor het spuiten van een frame in 1 kleur met geplakte decals inderdaad 250 bij UC. Je zat dan wel met de decals echt als stickers op de lak, dus niet onder de blanke laklaag, wat mij nogal tegenviel.
@Ceon: Kaalschuren van aluminium is geen punt, carbon zou ik voorzichtiger mee zijn.
@Ceon: Kaalschuren van aluminium is geen punt, carbon zou ik voorzichtiger mee zijn.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells