Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
- alliance_0
- Forum-lid
Kaart updates komen meerdere keren per maand. Als je de Element/Bolt aanzet zie tijdens het opstarten 'updaten' staan, dan is hij de kaarten aan het bijwerken.
Gistermiddag in de mist (in de polder, geen bomen oid) opeens last van wegvallende gps.
Snelheid viel weg en afstand telde niet meer door.
Op kaartscherm sprong ik steeds paar honderd meter verder.
Toen mist wat minder werd ging het opeens wel weer ok.
Snelheid viel weg en afstand telde niet meer door.
Op kaartscherm sprong ik steeds paar honderd meter verder.
Toen mist wat minder werd ging het opeens wel weer ok.
Iedereen geupdate en niemand bovenstaand probleem?
merkwaardig
- alliance_0
- Forum-lid
Ik heb de grote Elemnt en geen probleem met de laatste update.
Nope. En vaag.
Heb je al geprobeerd om de update op je Elemnt Bolt te wissen en nogmaals te proberen om te updaten?
Wissen door je Elemnt Bolt via USB aan je PC te koppelen en volgende folder te verwijderen (system_update_elemnt_1628). Dus alleen de 1628 folder.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik heb de element bolt nu een ruime week in gebruik. Prima ding, alleen heb ik het idee dat de programmatuur niet voor osx/ios is.
En met een tussenstop de 'rit herstellen' duurt toch langer als dat ik had gehoopt.
En met een tussenstop de 'rit herstellen' duurt toch langer als dat ik had gehoopt.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- alliance_0
- Forum-lid
De vraag is aan wie dat ligt! Meerdere merken fiets/gps computers hebben blijkbaar een probleem met IOS/OSX. Het lijkt er op dat het aan Apple ligt.
Ja vaag idd .Zorro schreef: ↑26 sep 2017 21:59Nope. En vaag.
Heb je al geprobeerd om de update op je Elemnt Bolt te wissen en nogmaals te proberen om te updaten?
Wissen door je Elemnt Bolt via USB aan je PC te koppelen en volgende folder te verwijderen (system_update_elemnt_1628). Dus alleen de 1628 folder.
Elemnt_Bolt_Software_Update.JPG
bedankt voor je reactie, ga morgen even kijken of dat werkt