Gesink oogt goed in Baskenland
Jongens.... Gesink kan echt wel sturen.... Zie ook het commentaar van Frans Maassen in het AD van zaterdag. Frans zegt: Robert is de laatste tijd 2x gevallen, in de Vuelta en in Baskenland, verder niet... Hij daalt prima en is behoorlijk handig in het peloton. Gewoon hele dikke pech..... En Frans Maassen kan het toch wel weten denk ik....
En BTW, een prof kan gewoon behoorlijk sturen, anders wordt ie geen prof.....
En BTW, een prof kan gewoon behoorlijk sturen, anders wordt ie geen prof.....
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Gijs01 schreef:Gesink moet wel op zijn fiets blijven zitten. Ik ben wel positief gestemd voor Amstel volgende week!
Gelukkig maar dat jij positief gestemd bent. Niet dat je enig verstand van zaken hebt als je Gesink voor brokkenpiloot uitmaakt...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Misschien moet je 1e de beelden eens bekijken... Txurruka gleed er gewoon uit bij 't insturen van de bocht, heel duidelijk een gevalletje van olie op de weg.
P-N was een lastige afdaling, maar de fout van Gesink. Van de Tour zijn geen beelden, dus we weten niet hoe dat hij in die greppel belandt is. Vuelta was echt domme pech en Baskenland is 't zelfde verhaal... Als dit nu de enige koersen waren die hij gereden had, maar volgens mij zijn er toch heel veel meer koersen waar hij niet gevallen is. Gesink is echt nog lang geen Frank Schleck.
P-N was een lastige afdaling, maar de fout van Gesink. Van de Tour zijn geen beelden, dus we weten niet hoe dat hij in die greppel belandt is. Vuelta was echt domme pech en Baskenland is 't zelfde verhaal... Als dit nu de enige koersen waren die hij gereden had, maar volgens mij zijn er toch heel veel meer koersen waar hij niet gevallen is. Gesink is echt nog lang geen Frank Schleck.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Amclassic-fan schreef:. Gesink is echt nog lang geen Frank Schleck.
Maar dat weten de meesten niet, aangezien alleen de valpartijen van NL renners groot worden uitgemeten in het sportdeel van de krant.... En daar komt toch een groot deel van de kennis vandaan bij de meesten.
Less is bore