Garmin Edge 1030
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Mijn drink app staat op de telefoon: https://untappd.com
Geeft niet direct aan wanneer ik weer moet drinken, maar kan er wel een wishlist op bijhouden
Kan die ook gekoppeld worden aan de 1030?
Geeft niet direct aan wanneer ik weer moet drinken, maar kan er wel een wishlist op bijhouden
Kan die ook gekoppeld worden aan de 1030?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Dat is wel erg goed te noemenFrankievenge schreef: ↑29 sep 2017 15:59 Na 6 uur fietsgebruik en beetje gekloot staat batterijduur nu op 72%
YFood !!!
-
- Forum-lid
Untappd!
Cannondale systemsix Dura ace
Specialized Epic FSR Elite WC
Specialized Epic FSR Elite WC
-
- Forum-lid HC
Tja, ding is binnen en ben nog niet onder de indruk (maar ik heb ook nog niet gefietst).
Zo 1,2,3 loop ik al tegen wat bugjes aan, of wellicht dingen die niet af zijn.
- Bij eenheden staat bijna alles op statuut en moet je het omzetten naar metrisch. Ik zeg bijna alles omdat de eerste (ik dacht afstand) wel al op metrisch staat, althans dat zegt het config scherm. Ga je dan naar koersen dan worden de afstanden toch in mijl weergegeven. Dit was een bug die ook al bij fw5.0 in de 810 zat en blijkbaar nog steeds niet gefixt is. Gelukkig is er een workaround je moet hem dan handmatig op statuut zetten en daarna weer terug naar metrisch, dan staat hij ook echt op metrisch.
- Bij koersen staan er een hoop velden bij overzicht bijvoorbeeld VAM waar gewoon overal als waarde "0" staat terwijl er toch echt hoogteverschil in de koers zit. Wellicht is het niet te bepalen, maar laat het er dan ook uit.
- Scherm (in de woonkamer) is nog niet overtuigend qua helderheid en contrast.
- Connectivity ook nog niet optimaal. (ik heb dit ook met de 810, ik vermoed dat dit bij mij met name komt omdat ik ook een Fenix 3 heb die constant met mijn telefoom verbonden is. Als ik die qua verbinding uitzet gaat het beter.
- Strava Live segmenten: moet ik allemaal opnieuw instellen
- FTP: kan ik niet instellen er staat een standaard waarde en ik kan de berekende waardes vanuit Todays plan niet intypen.
Hmm en nu is hij aan het updaten.
Zo 1,2,3 loop ik al tegen wat bugjes aan, of wellicht dingen die niet af zijn.
- Bij eenheden staat bijna alles op statuut en moet je het omzetten naar metrisch. Ik zeg bijna alles omdat de eerste (ik dacht afstand) wel al op metrisch staat, althans dat zegt het config scherm. Ga je dan naar koersen dan worden de afstanden toch in mijl weergegeven. Dit was een bug die ook al bij fw5.0 in de 810 zat en blijkbaar nog steeds niet gefixt is. Gelukkig is er een workaround je moet hem dan handmatig op statuut zetten en daarna weer terug naar metrisch, dan staat hij ook echt op metrisch.
- Bij koersen staan er een hoop velden bij overzicht bijvoorbeeld VAM waar gewoon overal als waarde "0" staat terwijl er toch echt hoogteverschil in de koers zit. Wellicht is het niet te bepalen, maar laat het er dan ook uit.
- Scherm (in de woonkamer) is nog niet overtuigend qua helderheid en contrast.
- Connectivity ook nog niet optimaal. (ik heb dit ook met de 810, ik vermoed dat dit bij mij met name komt omdat ik ook een Fenix 3 heb die constant met mijn telefoom verbonden is. Als ik die qua verbinding uitzet gaat het beter.
- Strava Live segmenten: moet ik allemaal opnieuw instellen
- FTP: kan ik niet instellen er staat een standaard waarde en ik kan de berekende waardes vanuit Todays plan niet intypen.
Hmm en nu is hij aan het updaten.
Dat probleem met statuut/metrisch heb ik sindskort ook met mijn 1000 . Na uitzetten, opladen en volgende dag weer gebruiken staat ie verrekt weer op statuut ... en moet ik hem dus weer op het apparaar omzetten naar metrisch
Ik denk dat er ook voor de 1000 een update was die die dit probleem maakt ...
Als ik het goed begrijp moet ik hem dan nog eens omzetten naar statuut, vervolgens weer naar metrisch en dan is het voorgoed opgelost en blijft hij op metrisch staan???
Ik denk dat er ook voor de 1000 een update was die die dit probleem maakt ...
Als ik het goed begrijp moet ik hem dan nog eens omzetten naar statuut, vervolgens weer naar metrisch en dan is het voorgoed opgelost en blijft hij op metrisch staan???
- daniel1975
- Forum-lid HC
Statuut/metrisch deed hij vorige week ineens ja. Hoe moeilijk kan het zijn na jaren goed werken.
Volgens mij is het makkelijker om de rest van de wereld ook gewoon op metrisch over te zetten dan dat Garmin zijn software foutloos maakt.....
Volgens mij is het makkelijker om de rest van de wereld ook gewoon op metrisch over te zetten dan dat Garmin zijn software foutloos maakt.....
Less is bore