Apex
-
- Forum-lid
Vandaag was het dan eindelijk zover (want wachten op je nieuwe bike duurt lang), mijn Apex Vektor 0.9 was klaar om opgehaald te worden.
Ik kan tot nu toe niets slecht zeggen over Cycle Center 53-11, van begin tot eind meer dan prima geholpen !
Omdat foto's meer dan woorden zeggen ...
(helaas is het metallic niet heel goed te zien op de foto)
Ik kan tot nu toe niets slecht zeggen over Cycle Center 53-11, van begin tot eind meer dan prima geholpen !
Omdat foto's meer dan woorden zeggen ...
(helaas is het metallic niet heel goed te zien op de foto)
-
- Forum-lid
Goede keuze Al veel positieve reviews gelezen over CC centre in Zaltbommel. Zelf al diverse keren bezoek gebracht aan deze zaak . Altijd bijzonder vriendelijk en attent geholpen. Bij evt. aanschaf van een volgende fiets staan ze bij mij hoog op mijn lijstje. Mooie fietsen, Ben zelf BMC rijder maar APEX spreekt mij zeker aan. Veel veilige kilometers met je nieuwe aanwinst toegewenst.
-
- Forum-lid HC
@heuvelrug-rider, fietste je toevallig vandaag ook ergens in de buurt van Zaltbommel? Ik werd nog voorbij gefietst door een knal gele en oranje Apex vanmorgen.
-
- Forum-lid HC
Sti's schijnen het probleem te zijn, zijn al webshops die december / januari opgeven.
Heb Shimano al een paar keer benaderd. Was eerst mid september, toen eind, toen mid oktober. Apex zelf bij aankoop was begin september. Daarna werd dat eind september. Nu niets vernomen. Weet niet of ik het Apex kan kwalijk nemen. Volgens mij heeft Shimano gewoon de boel niet op orde. Mooie filmpjes en artikelen laten plaatsen, maar leverbaar hebben van je spullen is een ander verhaal...
Apex Aerodyn R8070 (2018)
-
- Forum-lid
- Contact
Ik zit ook vol spanning op mijn Apex Vektor met Ultegra 8050 te wachten. Volg de updates hier op de voet.
Stevens Fluent XT
Apex Vektor Ultegra 8050
Apex Vektor Ultegra 8050