Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Marcopfiets
- Forum-lid
nog een hg50 13-23 8 speed want de cassette van mijn spatbordenfiets voor nat weer was na dik 3000 ook al af. Ik trap te zwaar denk ik. Gelukkig zijn ze goedkoop bij futurumshop en worden gratis verzonden.
-
- Forum-lid
Vandaag mijn Gabba 3 binnengekregen. Die was heel aardig afgeprijsd bij Wiggle en kreeg nog extra korting, waardoor ik maar 94 euro hoefde te betalen.
Kan niet wachten om 'em van het weekend uit te proberen. Het voelt oerdegelijk aan in elk geval.
Kan niet wachten om 'em van het weekend uit te proberen. Het voelt oerdegelijk aan in elk geval.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kan niet lang genoeg naar mijn Gabba kijken........in de kast!
Gabba-weer = einde zomer
Gabba-weer = einde zomer
Less is bore
Haha precies! Maar ik ben o zo blij dat ik hem heb als het weer er wel naar is.daniel1975 schreef: ↑28 sep 2017 19:41 Ik kan niet lang genoeg naar mijn Gabba kijken........in de kast!
Gabba-weer = einde zomer
Cervélo & Cannondale
Sportful Pista Thermal
Om de herfst te overbruggen totdat de winterjas uit de kast moet...
Mooie deal gevonden op model van vorig jaar. Zal mij worst wezen. Circa 30% korting op adviesprijs.
Om de herfst te overbruggen totdat de winterjas uit de kast moet...
Mooie deal gevonden op model van vorig jaar. Zal mij worst wezen. Circa 30% korting op adviesprijs.
-
- Forum-lid
Ik heb mij laten verleiden door een setje Fulcrum racing Zero's.
Ik ben altijd heel tevreden geweest van R3's en zelfs de Racing Quattro's bevielen mij goed.
Nu (vorige donderdag) zag ik de Racing Zero's bij Futurumshop aan een wel heel scherpe prijs, zo scherp dat ik mezelf kon overhalen ze direct te bestellen.
Ik ben altijd heel tevreden geweest van R3's en zelfs de Racing Quattro's bevielen mij goed.
Nu (vorige donderdag) zag ik de Racing Zero's bij Futurumshop aan een wel heel scherpe prijs, zo scherp dat ik mezelf kon overhalen ze direct te bestellen.
-
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haha, mijn vinger heeft ook boven de koop-knop gehangen, maar kon mij beheersendwangarbeider schreef: ↑01 okt 2017 19:09 Ik heb mij laten verleiden door een setje Fulcrum racing Zero's.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Goedkoper gaan deze wielen volgens mij niet meer worden.daniel1975 schreef: ↑01 okt 2017 21:09Haha, mijn vinger heeft ook boven de koop-knop gehangen, maar kon mij beheersendwangarbeider schreef: ↑01 okt 2017 19:09 Ik heb mij laten verleiden door een setje Fulcrum racing Zero's.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gewoon een Shamal-kloon, incl de USB lagers. Koopje dus!
Edit: overigens voegt alleen de naaf wat toe tov de Zonda's: die zijn gelijk qua gewicht en ruim €200 goedkoper.
Edit: overigens voegt alleen de naaf wat toe tov de Zonda's: die zijn gelijk qua gewicht en ruim €200 goedkoper.
Less is bore