AGR 2018
-
- Forum-lid HC
Ja hoor de inschrijving voor de loting is weer geopend.
Ik heb mij dit maal weer eens ingeschreven, en wel voor de 100km samen met mijn vrouw. Zij rijd nog niet zo lang, dus die 100km is dan mooi zat. Nu dus maar hopen dat we mee mogen rijden.
Meer leden die zich in hebben geschreven?
Ps, als je wilt klagen over de drukte op het parcours, jou idee van het loting systeem of andere zaken met betrekking tot deze mooie tocht. Doe dit lekker thuis tegen een blinde muur ofzo en houd dit topic daar schoon van. Hebben we namelijk al vaak genoeg kunnen lezen.
Ik heb mij dit maal weer eens ingeschreven, en wel voor de 100km samen met mijn vrouw. Zij rijd nog niet zo lang, dus die 100km is dan mooi zat. Nu dus maar hopen dat we mee mogen rijden.
Ps, als je wilt klagen over de drukte op het parcours, jou idee van het loting systeem of andere zaken met betrekking tot deze mooie tocht. Doe dit lekker thuis tegen een blinde muur ofzo en houd dit topic daar schoon van. Hebben we namelijk al vaak genoeg kunnen lezen.
Even een vraagje,
als ik mij inschrijf voor de toertocht, en ingelood wordt, is het dan verplicht om de kosten te betalen, en mee te doen?
Ik weet namelijk nog niet zeker of ik mee ga/kan doen.
Ik zou graag vrijblijvend inwillen schrijven.
Gr. jharmen
als ik mij inschrijf voor de toertocht, en ingelood wordt, is het dan verplicht om de kosten te betalen, en mee te doen?
Ik weet namelijk nog niet zeker of ik mee ga/kan doen.
Ik zou graag vrijblijvend inwillen schrijven.
Gr. jharmen
Dat willen nog wel 20000
Dus het enige wat je wilt zijn reacties met 'ja, ik!', en alle andere discussie is bij voorbaat uitgesloten omdat jij het een mooie tocht vindt?scottwilko schreef: ↑05 okt 2017 12:01
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4
-
- Forum-lid
Ik zou niet weten waar AGR voor staat, dus geen idee of ik dit een mooie tocht zou vinden (voor 100km loop ik iig niet echt warm)
Er is ook een 240km versie. Hint: het is de toerversie van Nederlands enige (semi)klassieker.FryskBloed schreef: ↑05 okt 2017 18:23 Ik zou niet weten waar AGR voor staat, dus geen idee of ik dit een mooie tocht zou vinden (voor 100km loop ik iig niet echt warm)
Nee, elk jaar dezelfde discussie, dat doet het forum goed.erikkie39 schreef: ↑05 okt 2017 17:59Dus het enige wat je wilt zijn reacties met 'ja, ik!', en alle andere discussie is bij voorbaat uitgesloten omdat jij het een mooie tocht vindt?scottwilko schreef: ↑05 okt 2017 12:01
Ik heb hem één keer gereden en heb het toen prima naar mijn zin gehad.
Was toen de eerste keer dat ik in de heuvels kwam maar kwam (gelukkig) overal boven.
Het jaar daarop was ik te laat met inschrijven en het jaar daarop kwam het inlootsysteem en heb toen niet meer geprobeerd mee te doen.
Maar ik zeg tegen iedereen die het wil gaan doen dat ze het zeker niet moeten laten.
-
- Forum-lid HC
Ja, dat kan als je ingeloot wordt krijg je bericht, als je dan niet voor een bepaalde datum betaald vervalt je inschrijving. De niet betaalde inschrijving gaan over naar een tweede loting.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!