Pinarello
- daniel1975
- Forum-lid HC
Trust me, comfort-verhogende wielen heb je niet nodig bij dit frame
Mijn keuze: UT en Zonda's.
Mijn keuze: UT en Zonda's.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Shamal Mille zijn prachtig, alleen ze blijven niet zwart. Waardeloos dus.
Originele Eurus is wel hele mooie suggestie!!
Originele Eurus is wel hele mooie suggestie!!
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Yup, en super fijne wielen.
Less is bore
Hi mede fiets-fanaten,
Ik ben op zoek naar wat Pinarello kennis. Ik zoek een aero carbon race fiets met ultegra groep en schijfremmen. Ik overweeg daarom een Dogma F10 Disk. Echter verteld de dealer waar ik ben gaan kijken (Zwanenburg) dat zij geen disc fietsen meer verkopen vanwege problemen in het verleden.
Er vanuitgaande dat Shimano in de nieuwe R8070 groep de problemen heeft verbeterd (ze zijn immers niet nieuw in de schijfremmen industrie) wil ik toch graag schijfremmen.
Welke Pinarello dealer zouden jullie mij kunnen aanraden? (Ik doe m'n onderhoud zelf en verhuis te vaak om een "eigen"-fietsenmaker te hebben)
Ik ben op zoek naar wat Pinarello kennis. Ik zoek een aero carbon race fiets met ultegra groep en schijfremmen. Ik overweeg daarom een Dogma F10 Disk. Echter verteld de dealer waar ik ben gaan kijken (Zwanenburg) dat zij geen disc fietsen meer verkopen vanwege problemen in het verleden.
Er vanuitgaande dat Shimano in de nieuwe R8070 groep de problemen heeft verbeterd (ze zijn immers niet nieuw in de schijfremmen industrie) wil ik toch graag schijfremmen.
Welke Pinarello dealer zouden jullie mij kunnen aanraden? (Ik doe m'n onderhoud zelf en verhuis te vaak om een "eigen"-fietsenmaker te hebben)
Pinarellokennerrs, vraagje.. Mijn vader heeft 3 jaar geleden een FP Quattro gekocht bij de LBS. Knalrood, Ultegra 6800 afgemonteerd en in totaal misschien 2500km op gezeten, dat zie je..
De precieze verdere afmontage weet ik a.t.m niet, maar is standaard (met volgens mij fulcrum racing 7 wieltjes, 6800 pedalen). Hij moet hem door aanhoudende nekklachten helaas verkopen, en heeft mij gevraagd hier mee te helpen. Ik heb echter geen idee wat het waard zou zijn. Waar moeten we ongeveer aan denken?
De precieze verdere afmontage weet ik a.t.m niet, maar is standaard (met volgens mij fulcrum racing 7 wieltjes, 6800 pedalen). Hij moet hem door aanhoudende nekklachten helaas verkopen, en heeft mij gevraagd hier mee te helpen. Ik heb echter geen idee wat het waard zou zijn. Waar moeten we ongeveer aan denken?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Afhankelijk van hoe snel je er van af wil, denk aan 1000 - 1250 Euro.Makkelijk schreef: ↑06 okt 2017 07:51 Pinarellokennerrs, vraagje.. Mijn vader heeft 3 jaar geleden een FP Quattro gekocht bij de LBS. Knalrood, Ultegra 6800 afgemonteerd en in totaal misschien 2500km op gezeten, dat zie je..
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je dat er nog voor krijgt.....
Mijn Dogma 2012 met SR gaat waarschijnlijk weg en ik vraag mij af of ik daar nog 1250 voor ga krijgen. Schrijft snoeihard af, zeker met alle neppers overal.
Mijn Dogma 2012 met SR gaat waarschijnlijk weg en ik vraag mij af of ik daar nog 1250 voor ga krijgen. Schrijft snoeihard af, zeker met alle neppers overal.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Lol als dat de Vos is denk is dat ze heel weinig problemen kunnen hebben meegemaakt aangezien er niet heel veel overjarig disc materiaal beschikbaar is (en ik vermoed dat ze nieuwe modellen gewoon niet krijgen).Echter verteld de dealer waar ik ben gaan kijken (Zwanenburg) dat zij geen disc fietsen meer verkopen vanwege problemen in het verleden.
8070 is een prima groep echter niet wezenlijk beter dan de voorgaande groepen (wel iets sierlijker, maar daar krijg je weer andere mindere zaken voor terug).
Zou gewoon even verder zoeken en gewoon kopen wat jij wil.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat vind je minder aan de nieuwe U dan?
Less is bore