Alles over vakanties op én met de fiets

Op zoek naar inspiratie zomer 2018

bever
Forum-lid
Berichten: 2228
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 08 okt 2017 22:33

MarkVeenstra schreef: 08 okt 2017 22:10 Fiets in doos mee als bagage bedoelt bever. Kost een 30 tot 50 euro extra oid (odd size luggage). Als je je fiets dan verpakt in een doos waarmee fietsenmakers hun fietsen krijgen. Heb je geen gekke kosten verder.
Klopt. Op je eigen fietsje is toch altijd net wat lekkerder dan als je wat moet aanschaffen ter plekke, lijkt me

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6189
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 08 okt 2017 22:41

Ach, als je hun vorige topic leest, valt 't me nog mee dat ze dit stukje in de zomer willen fiets Ipv de kerstvakantie ;).
Is Stockholm, Helsinki (over land) niet een mooie uitdaging? Pak je daarna de boot naar tallin. En rijd je door de baltische Staten ed. Terug naar Nederland.
Misschien is 1 zomer dan wat aan de korte kant... ;)
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

AvontuurZeiler
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mar 2017 12:46

AvontuurZeiler 09 okt 2017 11:22

bever schreef: 08 okt 2017 22:33 Klopt. Op je eigen fietsje is toch altijd net wat lekkerder dan als je wat moet aanschaffen ter plekke, lijkt me
Dan heb jij 'mijn eigen fietsje' nog niet gezien ;) hahaha. Mist momenteel een spaak, wielen zelf gespaakt en zijn niet 100% recht. Heeft een bij elkaar getaped zadel die niet eens van mij is. Is een fixie dus een beetje bergen kom ik liever niet tegen. Zit nog erg flinke speling in de bottom bracket. Alleen m'n voorrem werkt fatsoenlijk. Nee, ik denk dat een nieuwe fiets van de decathlon zal aanvoelen als een rolls royce in mijn beleving haha

Het zou ons wel leuk lijken om wat mountainbike waardige paden mee te pakken, anders is het misschien wel slim om een ander type fiets te kiezen.

Hele goeie tips allemaal, fijn! ^^

Plaats reactie