Wielerseizoen 2017
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40095
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Denk eerder dat het een dingetje 'prioriteiten' is en het parcours is niet echt heel lastig. Ik zie LB op een écht XC parcours dit niet doen.
Less is bore
En de commentator bij Eurosport (ploegleider Roompot) vindt dat dit moet kunnen bij een valpartij. Als een renner gelost wordt is het anders
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
- Berichten: 6227
- Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
- Locatie: Delft
Als je gelost wordt, kan je toch ook tussen de auto's terug komen... mocht je daar nog de energie voor hebben?
Het rijden achter een auto aan, na lek of na val, al dan niet met wat ploegmaats, gebeurd vrijwel altijd. Misschien niet clean, maar de renners willen terug, en die auto moet ook weer naar de staart van de volgauto's. Eenmaal daar, zit je ook weer tussen de auto's.
Lijkt me dat je hier maar beperkt op kunt controleren, want wanneer mag het, wanneer niet, en tot op welk moment? Persoonlijk heb ik er niet zoveel moeite mee, zolang er niet aan de auto vastgehouden wordt om een stukje te overbruggen.
Het rijden achter een auto aan, na lek of na val, al dan niet met wat ploegmaats, gebeurd vrijwel altijd. Misschien niet clean, maar de renners willen terug, en die auto moet ook weer naar de staart van de volgauto's. Eenmaal daar, zit je ook weer tussen de auto's.
Lijkt me dat je hier maar beperkt op kunt controleren, want wanneer mag het, wanneer niet, en tot op welk moment? Persoonlijk heb ik er niet zoveel moeite mee, zolang er niet aan de auto vastgehouden wordt om een stukje te overbruggen.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
- Berichten: 226
- Lid geworden op: 02 aug 2017 23:23
Ik ook niet. Bovendien is het soms ook nog verrekkens lastig als je eenmaal in die chaotische staart zit met als die auto’s motoren en achterblijvers om de werkelijke aansluiting te maken zonder veel energieverlies. En dan nog eens terug naar de kop zien te wurmen. Pech is pech. Lossen is gewoon iets anders.
-
- Forum-lid
- Berichten: 226
- Lid geworden op: 02 aug 2017 23:23
Die afschuwelijke crash in de ronde van Lombaria levert Bakelands een paar gebroken ribben EN wervels op. Echt een horrorcrash!! z’n fiets hing gewoon in een boom en hij lag er onder
dat je tussen de auto's terug komt na een val heb ik geen problemen mee maar zoals zondag echt gedurende kms stayeren achter een auto? Neen, moet bestraft worden.Hans-Je-Pence schreef: ↑09 okt 2017 18:38 Ik ook niet. Bovendien is het soms ook nog verrekkens lastig als je eenmaal in die chaotische staart zit met als die auto’s motoren en achterblijvers om de werkelijke aansluiting te maken zonder veel energieverlies. En dan nog eens terug naar de kop zien te wurmen. Pech is pech. Lossen is gewoon iets anders.
Stel je voor dat Froome in een grote ronde valt en hij rijdt gedurende 5 kms achter een auto het 'gat' dicht.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
weinig nieuws hier over een toch wel mooie en spactaculaire koers "rvlombardije". Mijn stadsgenoot de plus die net zoals bekelandts spectaculair het ravijn invloog. De passage van de 16% klim "mur di sormano" en de spetterende finale met het stuntwerk van Nibali.Hans-Je-Pence schreef: ↑09 okt 2017 18:45 Die afschuwelijke crash in de ronde van Lombaria levert Bakelands een paar gebroken ribben EN wervels op. Echt een horrorcrash!! z’n fiets hing gewoon in een boom en hij lag er onder
Al een heel tijdje wordt hier gespeculeerd over de capaciteiten van een wout poels als kopman. Gisteren had hij nu eens de gelegenheid om vrij zijn kans te gaan op een voor hem op maat gemaakt parcours,
Hij zou nochtans één van de meest frisse renners moeten zijn na zijn fietsloos voorjaar maar eindigt op een anonieme plaats in het klassement. Beetje ontgoochelend toch.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Poels was niet best inderdaad. Verder ook helemaal niet gezien trouwens.fiedoo schreef: ↑09 okt 2017 20:52weinig nieuws hier over een toch wel mooie en spactaculaire koers "rvlombardije". Mijn stadsgenoot de plus die net zoals bekelandts spectaculair het ravijn invloog. De passage van de 16% klim "mur di sormano" en de spetterende finale met het stuntwerk van Nibali.Hans-Je-Pence schreef: ↑09 okt 2017 18:45 Die afschuwelijke crash in de ronde van Lombaria levert Bakelands een paar gebroken ribben EN wervels op. Echt een horrorcrash!! z’n fiets hing gewoon in een boom en hij lag er onder
Al een heel tijdje wordt hier gespeculeerd over de capaciteiten van een wout poels als kopman. Gisteren had hij nu eens de gelegenheid om vrij zijn kans te gaan op een voor hem op maat gemaakt parcours,
Hij zou nochtans één van de meest frisse renners moeten zijn na zijn fietsloos voorjaar maar eindigt op een anonieme plaats in het klassement. Beetje ontgoochelend toch.
Maar is Poels koppan in een ploeg met Nieve, Moscon, Rosa en Henao? Ik betwijfel het?
https://www.bndestem.nl/wielrennen/froo ... ~a34eecb8/
Froome wil de wereldranglijst op de schop gooien. Vind het oneerlijk dat v. Avermaet met twee keer winnen meer punten krijgt dan hij in de Vuelta, 850 om 2x500. Hij vergeet alleen dat in de puntentelling hij niet alleen punten krijgt voor de eindoverwinning, maar ook voor alle etappes. In totaal krijgt hij ruim 1100 punten tijdens de Vuelta.
Froome wil de wereldranglijst op de schop gooien. Vind het oneerlijk dat v. Avermaet met twee keer winnen meer punten krijgt dan hij in de Vuelta, 850 om 2x500. Hij vergeet alleen dat in de puntentelling hij niet alleen punten krijgt voor de eindoverwinning, maar ook voor alle etappes. In totaal krijgt hij ruim 1100 punten tijdens de Vuelta.