Canyon
Goede zelfkennis.
Andere vraag, heeft iemand een idee of de Endurace CF SL disc te gebruiken is op de nieuwe direto direct drive?
De steekas in mijn canyon kan er wel uit, maar er blijft dan een afdekkapje achter, die volgens mij ok dient als bevestiging van derailleur.
Plaatje (niet mijn fiets,w el zelfde principe)
Andere vraag, heeft iemand een idee of de Endurace CF SL disc te gebruiken is op de nieuwe direto direct drive?
De steekas in mijn canyon kan er wel uit, maar er blijft dan een afdekkapje achter, die volgens mij ok dient als bevestiging van derailleur.
Plaatje (niet mijn fiets,w el zelfde principe)
Geestig.....het zeuren over Canyon is overgeslagen in zeuren over elkaar. Wat zijn we daar in NL toch goed in ! Dan doe ik er ook nog een schepje bij; ik vind het erg vreemd dat Canyon de Ultimate CF SL wel als disc in een nieuwe versie levert maar niet bij de "velgrem" modellen. Ik had verwacht dat ze dat in 2018 wel zouden recht trekken....
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
-
- Forum-lid
Ik had ook verwacht dat dit het laatste jaar van de SL zou zijn. Meestal loopt deze ook iets achter op de SLX.
Wat ik ook een beetje vreemd vind is dat de Ultimate SLX als frame in de aanbieding is , maar de beschikbaarheid op sommige maten pas in 2018..
Best bijzonder om straks zonder kleur wijzigingen het frame weer met € 500,- te verhogen tbv 2018.
Wat ik ook een beetje vreemd vind is dat de Ultimate SLX als frame in de aanbieding is , maar de beschikbaarheid op sommige maten pas in 2018..
Best bijzonder om straks zonder kleur wijzigingen het frame weer met € 500,- te verhogen tbv 2018.
Bedoel je niet net andersom? De enige 2018 versie van de Ultimate CF SL die ik zie staan op de website is de 8.0 met velgrem.tomtom schreef: ↑11 okt 2017 12:22 Geestig.....het zeuren over Canyon is overgeslagen in zeuren over elkaar. Wat zijn we daar in NL toch goed in ! Dan doe ik er ook nog een schepje bij; ik vind het erg vreemd dat Canyon de Ultimate CF SL wel als disc in een nieuwe versie levert maar niet bij de "velgrem" modellen. Ik had verwacht dat ze dat in 2018 wel zouden recht trekken....
-
- Forum-lid
Nu de dagen weer korter worden zoek ik een fietslicht voor op mijn H31 Ergocockpit, ik kan niks vinden aangezien alle lichten een bevestiging hebben voor ronde handlebars.
Heeft iemand een oplossing?
-
- Forum-lid HC
Creatief worden of Lezyne strip drive kopen, past zo op je stuur,
http://www.lezyne.com/product-led-sport ... d5krjBpGUk
http://www.lezyne.com/product-led-sport ... d5krjBpGUk
Ik gebruik een Lezyne powerdrive op mijn H31 Ergocockpit. Bij de Lezyne kun je het stukje voor de ronde sturen namelijk eenvoudig verwijderen waardoor ze perfect op het H31 stuur passen.vincentvdl schreef: ↑11 okt 2017 18:29 Nu de dagen weer korter worden zoek ik een fietslicht voor op mijn H31 Ergocockpit, ik kan niks vinden aangezien alle lichten een bevestiging hebben voor ronde handlebars.
Ook het stukje dat onder de lamp zit en dus boven op het stuur moet is rubber en kan je zonder moeite een stuk platter duwen (en dus vervormen). Zou volgens mij hier op passen.
-
- Forum-lid
Guee lampjes geven meer licht voor dezelfde prijs en als je Aero zadelpen hebt hebben ze daar ook een mooie oplossing voor.