Gravel-racers
Ik was vanwege een nieuwe aanwinst in de Koga folder van 1991 aan het neuzen en kwam deze fiets tegen. Zou dit de eerste gravelracer kunnen zijn? Komt het dan toch niet uit de VS overwaaien maar uit Friesland?
Campagnolo Ultra Dork
Iemand ervering met TITICI bikes?
of ooit al gehoord of gezien. overlaast een video op GCN erover.
Zien er best leuke fietsjes uit
http://www.titici.com/US/gravel-2
of ooit al gehoord of gezien. overlaast een video op GCN erover.
Zien er best leuke fietsjes uit
http://www.titici.com/US/gravel-2
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
Even of topic. Mooi zo om het verschil in marketing te zien van Koga in 1991 en Titici in 2017. In 1991 een beschrijving allerlei al dan niet ter zake doende details en 2017 een beschrijving van lifestyle, gevoel enz. Vooruitgang in marketing of misschien toch niet?
Abide.
-
- Forum-lid
Dank u wel!
Volgens mij was er toen bij Koga ook al een tendens om een lichte fiets te maken met veel mogelijkheden. Een mix van carbon en staal, heel bijzonder! Ik vraag me af of deze fiets nog ergens te vinden is.
Vanmiddag vier uurtjes gefietst met de nieuwe dikke banden, met pak' m beet twee bar erin. Remmen iets bijgesteld, liepen wat tegen de banden aan. Het rijdt zeer goed, wat zwaar op het asfalt, maar veel grip.
Goedemiddag,
Ik doe ook mee aan de hype. En omdat foto's altijd leuk zijn:
Afstelling is nog een beetje zoeken. Zadel nu iets lager dan mijn racer. Stem wel op dezelfde hoogte. Even uitzoeken wat mij bevalt
Ik doe ook mee aan de hype. En omdat foto's altijd leuk zijn:
Afstelling is nog een beetje zoeken. Zadel nu iets lager dan mijn racer. Stem wel op dezelfde hoogte. Even uitzoeken wat mij bevalt
Argon 18 Gallium
Cannondale superX 105
Trek Speed Concept 2.5
Cannondale supersix i2 2012
Cannondale superX 105
Trek Speed Concept 2.5
omhoog of naar beneden kan het niet echt ontdekken bij Walter. Heb de bocht zo omdat ik graag onderin de beugel rij en het fijn vind als de bocht onderaan vlak is.
Argon 18 Gallium
Cannondale superX 105
Trek Speed Concept 2.5
Cannondale superX 105
Trek Speed Concept 2.5