Iemand ervaring met deze wielen, ik lees heel veel goede reviews op allerlei sites.
Ik vraag me altijd af hoe betrouwbaar zijn deze sites met hun reviews?
Ik hoor het liever uit eerste hand van een gebruiker, hoewel ik niet verwacht dat er veel gebruikers van deze wielen zijn gezien de prijs.
DT Swiss RRC 65 DICUT C
-
- Forum-lid HC
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Heb ze zelf afgelopen woensdag kunnen kopen, voor een hele nette prijs.
1665 gram vind ik zelf nog vrij licht voor een 65mm velg. Heb er nog niet mee gereden, ben nog in de opbouwfase van mn Argon Nitrogen.......
Naven draaien supersoepel met de keramische lagers.
1665 gram vind ik zelf nog vrij licht voor een 65mm velg. Heb er nog niet mee gereden, ben nog in de opbouwfase van mn Argon Nitrogen.......
Naven draaien supersoepel met de keramische lagers.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom zou je 65mm willen? Onnodig zwaar, windgevoelig en minder reactief stuurgedrag. Voor 7sec per 40km tov een 50mm?
Ik vind 65 echt onhandig.
Less is bore
Zijwindgevoeligheid valt mee tov een 50 mm , en 7 seconden op 40 km , is op een volledige triathlon toch mooi een half minuutje .daniel1975 schreef: ↑16 okt 2017 09:54 Waarom zou je 65mm willen? Onnodig zwaar, windgevoelig en minder reactief stuurgedrag. Voor 7sec per 40km tov een 50mm?
-
- Forum-lid HC
Waarschijnlijk heb je gelijk, maar 60-65 staat gewoon het allermooist in de Allez DWS alles lager doet afbreuk. Zit nog in twijfel om eventueel 65 achter 45 voor te nemen.daniel1975 schreef: ↑16 okt 2017 09:54 Waarom zou je 65mm willen? Onnodig zwaar, windgevoelig en minder reactief stuurgedrag. Voor 7sec per 40km tov een 50mm?
Oog wil ook wat. hoewel ik de Ultegra crank heel lelijk vind..........technisch zeer onder de indruk pffftttt best moeilijk om de (juiste) keus te maken! tussen uiterlijk en rijeigenschappen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, Ultegra en "het oog wil ook wat" kan nooit in 1 fiets worden samengevoegd
Ik vind trouwens persoonlijk 50mm mooier, dit is te lomp en log (imho).
Ik vind trouwens persoonlijk 50mm mooier, dit is te lomp en log (imho).
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Klopt Ultegra ziet er niet zo mooi uit maar is technisch gezien op dit moment wel het beste in deze prijsklasse wat er verkrijgbaar is. De voorderailleur is echt inovatief ook de achterderailleur met de verbeterde kabelinvoer en het schakelt feilloos en licht. Maar het gaat hier over wielen on topic maar weer.☺