walter- schreef: ↑15 okt 2017 16:02
De wedstrijd vandaag zit achter de telenet decoder en achter de proximus decoder.
Idd niet te zien vanuit Nederland volgens mij. Maar volgens mij is de situatie ook niet veel anders tov vorig jaar voor wat je kan zien vanuit Nederland.
Geen idee of er Nederlandse sportkanalen iets over nemen.
Hier info
http://m.sporza.be/#!/snippet/57e2a2d6486a0f0ffe9acd98
Alle wereldbekercrossen (zowel vrouwen als manen elite) zijn ook te zien op NOS.nl en ze komen ook op Eurosport (nu alleen nog op de Eurosport Player, maar ze komen binnenkort ook op het normale kanaal). Eurosport heeft ook nog het EK en WK.
Daarnaast zendt de UCI zelf de wereldbekers en het WK (en het EK?) uit op YouTube, maar dat is soms met geo-block, en soms ook ineens weer niet.
Alle Superprestigecrossen komen op een van de Ziggo Sport-kanalen, maar het is even zoeken op welke, en meestal zenden ze alleen de mannen elite uit. NK kwam vorig jaar ook op Ziggo geloof ik.
Alle Brico crossen zijn te volgen op VTM.be, zonder geo-block. Wel even een gratis account aanmaken, maar dat is zo gepiept.
Dan zijn Gieten en Hulst, en wellicht nog een paar andere, nog op de lokale TV te vinden. Die zenders zitten wel in de meeste kabelpakketten dacht ik.
En dan zijn er altijd nog
1 en
2 natuurlijk. Daar is werkelijk alles te vinden, maar de beeldkwaliteit is soms wel wat minder