Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- fietser1972
- Forum-lid
Via een veiling op ebay voor weinig geld een SRAM Force 1 derailleur gekocht:
Als straks ook het kettingblad binnen is, kan ik de spullen monteren en eens kijken hoe dat bevalt op de crosser.
Als straks ook het kettingblad binnen is, kan ik de spullen monteren en eens kijken hoe dat bevalt op de crosser.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Gisteren binnen gekregen, de Power2Max type S op een FSA Gossamer crank inclusief kettingbladen. Ik vond dat ze een mooie aanbieding hadden (kettingbladen waren "gratis") ter vervanging van mijn Shimano 5800 cranks. Meteen maar gemonteerd, ik kon niet wachten, hopenlijk vanavond of morgenavond een rondje rijden. Heel benieuwd naar de getallen
Het was trouwens even zoeken op de Garmin Edge 800 naar het veld voor vermogen of power, ik heb de garmin ingesteld op nederlands, en het bleek dat ze power vertaald hadden naar voeding
Het was trouwens even zoeken op de Garmin Edge 800 naar het veld voor vermogen of power, ik heb de garmin ingesteld op nederlands, en het bleek dat ze power vertaald hadden naar voeding
-
- Forum-lid
Nieuwe trapaslagers voor race en ATB. En voor de ATB ook nog een nieuw achterderailleur. Nu kan ik weer fietsen.
Mijn Strava
-
- Forum-lid
- Contact
Apex Vector, ultegra 8050, quasar wielen
Stevens Fluent XT
Apex Vektor Ultegra 8050
Apex Vektor Ultegra 8050
-
- Forum-lid
- Contact
Zolang er automobilisten zijn die je van je racefiets rijden niet denk ik.
Stevens Fluent XT
Apex Vektor Ultegra 8050
Apex Vektor Ultegra 8050
-
- Forum-lid
Setje castelli café lang,lang bij wish,vanmorgen aan getrokken maar na 3 km alweer naar huis om een andere broek aan te doen,wat een zooi .
Maar ja wou het eens proberen voor 28 euro,toen het binnen kwam dacht ik nog,dat ziet er best goed uit,maar ik haal voortaan alleen nog maar nummertje 68 bij de chinees
Maar ja wou het eens proberen voor 28 euro,toen het binnen kwam dacht ik nog,dat ziet er best goed uit,maar ik haal voortaan alleen nog maar nummertje 68 bij de chinees
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020