Giant
-
- Forum-lid
Super mooie fiets! Veel veilige kilometers gewenst
-
- Forum-lid HC
Ziet er stukken beter uit dan de SL0 met red afmontage.
Verschil met Di2 hoeft niet enorm te zijn tenzij de verkoper de boel moest ombouwen en alles dubbel rekende (gewoon zelf boel ombouwen en vrijkomende delen via Mp verkopen)
Verschil met Di2 hoeft niet enorm te zijn tenzij de verkoper de boel moest ombouwen en alles dubbel rekende (gewoon zelf boel ombouwen en vrijkomende delen via Mp verkopen)
Ik heb vanuit Giant mijn standaard non disc TCR Advanced 2 met 25mm banden gekregen. Ik heb ook 28 overwogen maar was niet overtuigd van de ruimte die er nog was rondom de standaard bandjes.TL@ schreef: ↑04 okt 2017 20:41De disc versie.
Hier de foto:
De breedte is geen probleem, de hoogte wel. Het is te doen, maar je gaat verf kwijt spelen de eerste keer je wat gravel neemt en er een steentje in band plakt.
In de voorvork is er in de hoogte even weinig plaats.
Ik ben maar terug naar 25mm gegaan na een ritje (en wat krassen aan de voorvork, de blanke lak is wat geraakt. En dat was dan enkel in droog weer op asfalt)
Het is een TCR modeljaar 2017.
Het is een geweldig goede racer maar niet geschikt als gravel-racer.
Verder bevalt de fiets tot nog toe zeer goed, op de p-r2 wielen na. Maar die zijn vervangen door een degelijke Dt Swiss set
-
- Forum-lid
Hierbij een foto van mijn nieuwe Giant Fathom 0 en nog steeds super tevreden met de tcr advanced pro 1
-
- Forum-lid
Voor in de bergen een alu setje van Vision aangeschaft!
Mag ik vragen welke wielen je precies hebt gekocht als vervanging van de PR2? Ik heb de Defy Advanced 2 met deze wielen, maar wil ze ook gaan vervangen zonder er failliet aan te gaan (max 500-600 euro oid).noepzor schreef: ↑20 okt 2017 07:25Ik heb vanuit Giant mijn standaard non disc TCR Advanced 2 met 25mm banden gekregen. Ik heb ook 28 overwogen maar was niet overtuigd van de ruimte die er nog was rondom de standaard bandjes.TL@ schreef: ↑04 okt 2017 20:41De disc versie.
Hier de foto:
De breedte is geen probleem, de hoogte wel. Het is te doen, maar je gaat verf kwijt spelen de eerste keer je wat gravel neemt en er een steentje in band plakt.
In de voorvork is er in de hoogte even weinig plaats.
Ik ben maar terug naar 25mm gegaan na een ritje (en wat krassen aan de voorvork, de blanke lak is wat geraakt. En dat was dan enkel in droog weer op asfalt)
Het is een TCR modeljaar 2017.
Het is een geweldig goede racer maar niet geschikt als gravel-racer.
Verder bevalt de fiets tot nog toe zeer goed, op de p-r2 wielen na. Maar die zijn vervangen door een degelijke Dt Swiss set
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4
Fiets sinds begin dit jaar ook op deze TCR Advanced pro 1. Heerlijke fiets. Heb in de Pyreneeën overigens geen enkel probleem gehad met de Giant carbon wielen. Kunnen pittige afdelingen met veel remmen prima aan ......
-
- Forum-lid
Ik had de tecklenburger rundfahrt met de carbon wielen gereden, maar met dalen toch enorm wennen en met regen vind ik het niet geweldig vandaar de Alu wielset erbij! Voor de rest ben ik zeer tevreden over de wielen en de fiets! Misschien om deze reden ooit een disk versie
-
- Forum-lid
Ja zeer bewust voor een cleane set gekozen daarnaar her frame al flitsend genoeg is! Maar de slr 1wielen bollen wel lekkerder