Hammerhead Karoo
-
- Forum-lid HC
Zijn er al exemplaren onderweg naar consumenten?
Ik verwacht van niet, gezien de communicatiestrategie van Hammerhead tot nu toe zou dat mijns inziens allang gecommuniceerd zijn via mail en Social Media. Zelfs een vooraankondiging dat ze op een bepaalde datum gaan verzenden zou er dan al uit zijn
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
Nog niet nee, vanaf volgende week hebben ze beloofd. Maarja, ze hebben wel meer beloofd sinds de aankondiging van Karoo. Ik krijg em in november uiteindelijk toch hebben ze me verteld. Eerst zou het januari worden omdat ik na 5 september besteld had (11 sept). Meevallertje (als het waar is...)
Specialized Roubaix SL6 Expert '20 Ultegra Di2
Stond een post op FB over het verhaal achter het merk en daarin stond zoiets als "just days away from shipping" bla bla bla.
-
- Forum-lid HC
dc rainmaker heeft ook nog geen review. Zal wel online komen met de eerste verscheep datum zeker.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Op de twitter account van Karoo en de Facebookpagina staat al enkele dagen geen enkele post meer.
Op een mail, fb bericht en tweet die ik gestuurd heb krijg ik zelfs geen enkele reactie meer.
Ik denk dat ze het zelf beginnen inzien dat het steeds maar uitstellen van eerder aangekondigde data een beetje genant begint te worden. En dan druk ik me zacht uit.
Al van in mei 2017 staat er een eerste review van de Karoo op zijn site.scottwilko schreef: ↑20 okt 2017 14:45 dc rainmaker heeft ook nog geen review. Zal wel online komen met de eerste verscheep datum zeker.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
zojuist blogpost #7
https://blog.hammerhead.io/hammerhead-k ... 491b6facdc
Het is echt nog niet stil aan het Hammerhead front hoor.
Maar ik stoor me absoluut niet aan het uitstellen van de release, het had leuk geweest als deze er eind aug/begin sept was geweest, maar ik heb deze in mei op pre-order gekocht, wetende dat het product nog niet gereed was en er rekening mee gehouden dat het zomaar eens een paar maanden later kon worden. Als je daar niet van gediend bent dan moet je pas iets kopen als het daadwerkelijk in de winkel ligt en je niet stiekempjes rijk rekenen. "ja maar ze hebben beloofd dat hij eind augustus zou komen..."
Maar ik stoor me absoluut niet aan het uitstellen van de release, het had leuk geweest als deze er eind aug/begin sept was geweest, maar ik heb deze in mei op pre-order gekocht, wetende dat het product nog niet gereed was en er rekening mee gehouden dat het zomaar eens een paar maanden later kon worden. Als je daar niet van gediend bent dan moet je pas iets kopen als het daadwerkelijk in de winkel ligt en je niet stiekempjes rijk rekenen. "ja maar ze hebben beloofd dat hij eind augustus zou komen..."
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
Klopt, het is mooi dat iemand de uitdaging met de gevestigde orde aandurft. Als ik zie hoeveel bugs de edge 1030 heeft dan kan ik me voorstellen dat ze het zekere voor het onzekere nemen. En ook dan zal de praktijk pas uitwijzen of het een beetje werkt allemaal. Ik ben uiteindelijk niet in gestapt omdat ik wilde gaan voor de edge 1030. Gezien de problemen daar wacht ik nog even af wat het voorjaar mij gaat brengen, Xoss, Hammerhead, Garmin enz. Nu tijdelijk een Polar voor 150 euro, knap wat ze daar in weten te duwen voor dat geld. Inclusief live segments.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een reclame postje, meer is het echt niet.Echo schreef: ↑20 okt 2017 20:33 zojuist blogpost #7
Toen ik vragen stelde alvorens een toestel aan te kopen had ik meestal binnen het uur antwoord. Op vragen van klanten die nu gesteld worden, wordt echt veel langzamer tot helemaal niet meer geantwoord.
En het geeft echt niets te maken met je "rijk rekenen".
Elke 14 dagen de leveringsdatum met weer 14 dagen opschuiven zonder daar een echte reden voor op te geven maakt dat ik mij daar aan erger.
Als je iets beloofd moet je dat nakomen of heel goed communiceren waarom je een eerdere belofte niet kan nakomen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend