Hammerhead Karoo
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Inderdaad, ik hoor liever dat het nog 2 maanden duurt ipv steeds te horen dat ze het om een of andere onduidelijke reden niet halen.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Inmiddels wel antwoord gehad, alleen wel jammer dat het exact hetzelfde antwoord is als 3 weken geleden.
We will start shipping pre-orders at the end of October in the order they are received. We will have the confirmed shipping schedule available soon and we will email the users with expected ship/delivery dates.
We will start shipping pre-orders at the end of October in the order they are received. We will have the confirmed shipping schedule available soon and we will email the users with expected ship/delivery dates.
Zoals reeds vroeger aangegeven is dit precies wat je kan verwachten bij een nieuwe startup (zelfs als ze reeds met een product op de markt aanwezig zijn).
Uiteraard willen ze min mogelijk klanten verliezen, dus als ze vandaag een vertraging van 2 maanden aankondigen, zullen er een aanzienlijk aantal klanten hun geld terugvragen. Wat uiteraard niet de bedoeling is.
Als je er echt op rekent om nog dit jaar een nieuw GPS toestel te ontvangen, ben je beter nu je geld terug te vragen en een ander toestel te kopen.
Als je verwacht een foutenvrij toestel te ontvangen, dan moest je gisteren al je geld terug gevraagd hebben.
Resumerend : je bent hier als klant een 'early adaptor' en bereid de risico's van laattijdige levering en problemen te lopen. Indien niet, wat best begrijpelijk is, moet je een ander toestel aanschaffen.
Indien wel, rustig afwachten en vooral niet druk maken,
Dirk
Uiteraard willen ze min mogelijk klanten verliezen, dus als ze vandaag een vertraging van 2 maanden aankondigen, zullen er een aanzienlijk aantal klanten hun geld terugvragen. Wat uiteraard niet de bedoeling is.
Als je er echt op rekent om nog dit jaar een nieuw GPS toestel te ontvangen, ben je beter nu je geld terug te vragen en een ander toestel te kopen.
Als je verwacht een foutenvrij toestel te ontvangen, dan moest je gisteren al je geld terug gevraagd hebben.
Resumerend : je bent hier als klant een 'early adaptor' en bereid de risico's van laattijdige levering en problemen te lopen. Indien niet, wat best begrijpelijk is, moet je een ander toestel aanschaffen.
Indien wel, rustig afwachten en vooral niet druk maken,
Dirk
-
- Forum-lid
- Berichten: 1486
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25
Volgens mij ben je een early adopter... maar verder geef ik je helemaal gelijk
Helemaal eens, maar zoals gezegd is Hammerhead geen startup. Ik ben heel benieuwd wat er de komende 6 dagen gaat gebeuren. Als ze niet gaan shippen dan gaan echt heel veel mensen hun bestelling annuleren ben ik bang. Op FB lees je nu al heel veel zwaar teleurgestelde mensen.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Ik begrijp het heel goed, maar ze doen gewoon harde beloften, die ze blijkbaar niet waar kunnen maken. Ik heb dat ding totaal niet nodig, maar ik wil weten waar ik aan toe ben.
Het begint nu een beetje te lijken op aan het lijntje houden. Ik hoor liever wanneer ze het echt halen ipv steeds uit stellen. Ook als dat pas begin volgend jaar is. Ze weten nu al hoeveel ze er deze maand kunnen versturen.
Als ze dat niet weten is het er echt een zooitje.
Het begint nu een beetje te lijken op aan het lijntje houden. Ik hoor liever wanneer ze het echt halen ipv steeds uit stellen. Ook als dat pas begin volgend jaar is. Ze weten nu al hoeveel ze er deze maand kunnen versturen.
Als ze dat niet weten is het er echt een zooitje.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16468
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Ook mijn idee.japiecarbon schreef: ↑24 okt 2017 10:15 Ik begrijp het heel goed, maar ze doen gewoon harde beloften, die ze blijkbaar niet waar kunnen maken. Ik heb dat ding totaal niet nodig, maar ik wil weten waar ik aan toe ben.
Het begint nu een beetje te lijken op aan het lijntje houden. Ik hoor liever wanneer ze het echt halen ipv steeds uit stellen. Ook als dat pas begin volgend jaar is. Ze weten nu al hoeveel ze er deze maand kunnen versturen.
Als ze dat niet weten is het er echt een zooitje.
Ik heb hen nu een mail gestuurd dat als ze voor het einde van oktober niet beginnen verzenden naar de eerste klanten dat ik dan mijn geld terug wil.
Dan ga ik wel voor de Garmin 1030 en kijk het nog een beetje aan.
De Garmin 1030 is niet bugvrij maar wie zegt dat dit bij de Karoo wel zo is?
En mocht de Karoo niet bugvrij zijn hoe gaan ze dat bij Hammerhead oplossen?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Laatste vraag is natuurlijk een inkoppertje: firmware updates. Ze hebben ook al aangegeven dat extra functionaliteit via firmware update uitgerold gaat worden.
Zelf heb ik nog wel even geduld, in november 1e nog op vakantie zonder fiets, maar daarna zou het toch wel fijn zijn om te weten dat de Karoo snel op de mat ligt (of beter al binnen is).
Zelf heb ik nog wel even geduld, in november 1e nog op vakantie zonder fiets, maar daarna zou het toch wel fijn zijn om te weten dat de Karoo snel op de mat ligt (of beter al binnen is).
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16468
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
, Ik, bedoelde meer hoe lang het telkens gaat duren voor er een update komt.amclassic-fan schreef: ↑24 okt 2017 10:26 Laatste vraag is natuurlijk een inkoppertje: firmware updates. Ze hebben ook al aangegeven dat extra functionaliteit via firmware update uitgerold gaat worden.
..........
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Dit is ook een lastige, misschien sturen ze er wel 10 op naar de eerste bestellers. Dan houden ze zich aan dr woord.....
Nou, ga er maar van uit dat de Karoo ook niet bug vrij is. In nagenoeg ieder nieuw (electronica) product zitten bugs, zelfs bij gerenommeerde merken. Dit wordt veelal veroorzaakt doordat het qua tijd niet mogelijk is om een compleet test programma af te ronden.
Het gaat erom welke prioriteit en inspanning ze geven om na de 1e release de bugs op te lossen.
En wat doet het apparaat op lange termijn (na 3 jaar)?
Als je de illusie hebt om een 100% gereed product te ontvangen dan kun je beter je aankoop annuleren.
De firmware updates geloof ik allemaal wel, ik ben meer benieuwd naar de prestaties van de onderdelen.
Het gaat erom welke prioriteit en inspanning ze geven om na de 1e release de bugs op te lossen.
En wat doet het apparaat op lange termijn (na 3 jaar)?
Als je de illusie hebt om een 100% gereed product te ontvangen dan kun je beter je aankoop annuleren.
De firmware updates geloof ik allemaal wel, ik ben meer benieuwd naar de prestaties van de onderdelen.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16468
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Dat zou al goed zijn.japiecarbon schreef: ↑24 okt 2017 10:43Dit is ook een lastige, misschien sturen ze er wel 10 op naar de eerste bestellers. Dan houden ze zich aan dr woord.....
Dan kan je via de verschillende fora al wat eerste indrukken lezen.
Als het toestel dan toch de mist zou ingaan, wat ik niet verhoop natuurlijk, dan kan ik alsnog annuleren.
Mij gaat het niet dat ik de mijne volgende week al heb, ik heb besteld in de eerste week van september, maar zoals eerder geschreven, ik heb een hekel aan mensen/firma's die constant beloftes maken die ze dan niet waarmaken.
Ik hoop alleszins nog om mijn Karoo te ontvangen voor december.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend