foto van je fiets
-
- Forum-lid
Ik doe ook maar een duit in het Apex zakje... Mijn Apex Vektor 0.9 van juni 2017
Het gaat hier om een XL frame met mechanische DA9000. Ultegra carbon pedalen, Pioneer powermeter en Quasar QS4 carbon wielen.
Swissstop remblokken, Fizzik Antares zadel en een simpel FSA stuur(pen).
In deze setup weegt de Vektor 7,7kg (inclusief pedalen, bidonhouders en hide my bell.
Het gaat hier om een XL frame met mechanische DA9000. Ultegra carbon pedalen, Pioneer powermeter en Quasar QS4 carbon wielen.
Swissstop remblokken, Fizzik Antares zadel en een simpel FSA stuur(pen).
In deze setup weegt de Vektor 7,7kg (inclusief pedalen, bidonhouders en hide my bell.
Gek van de weg, de MTB en het gravel
Gefeliciteerd met je nieuwe bike! De Vektor blijft een tof stoer model.heuvelrug-rider schreef: ↑08 okt 2017 10:51 Eerder had ik mijn fiets al in het "Apex gedeelte" gezet.
Toch ook maar even hier laten zien
(metallic is niet helemaal goed te zien op de foto, maar het is er wel !!!)
Gek van de weg, de MTB en het gravel
- alliance_0
- Forum-lid
@nielsh hele mooie strakke fiets. Erg jammer van het slordige wikkelen van het stuurlint. Weet niet of je het zelf gedaan hebt, maar dat kan een stuk beter. Zeker zo met die rode randjes duidelijk zichtbaar dat het aantal wikkelen niet gelijk is aan beide zijde.
Nadat mijn vorige winterfiets is geconfiscqueerd door mijn vrouw (als zomerfiets, beetje gepimpt nog) moest er dus een nieuw karretje komen als slecht weer & winterfiets. En zie hier... een Olympia Speedy is het geworden met Campagnolo Veloce afmontage en Miche wielen. Net tussen de buien door een eerste testritje gedaan... geen rammeltjes, kraakjes en piepjes en schakelt en rolt soepel. Tevreden dus
Foto is van voor het fietsen... nog lekker schoon en is met een tijdelijke stuurpen/stuurhoogte. Fijnafstelling komt morgen waarschijnlijk.
Foto is van voor het fietsen... nog lekker schoon en is met een tijdelijke stuurpen/stuurhoogte. Fijnafstelling komt morgen waarschijnlijk.
Mijn winter/gravel/off-road/asfalt fiets:
Open U.P., Lauf Grit vork, 9thWave DC38-CX wielen, SRAM Force groep, 3T stuur, stuurpen en zadelpen, XTR pedalen, XT M8000 cassette. Het is nog even wachten op het Rotor Q-Ring 38t voorblad.
Als de lente zich weer laat zien komt mijn Cervelo S3 weer van stal:
Cervelo S3, Zipp 404 firecrest wielen, Shimano Ultegra 6870 Di2 groep, Rotor INPower meter met MAS spider met 52t Aero Q-ring en 39t Q-Ring, Pro Stealth EVO II stuur en Speedplay Zero Stainless pedalen.
Dus.
Open U.P., Lauf Grit vork, 9thWave DC38-CX wielen, SRAM Force groep, 3T stuur, stuurpen en zadelpen, XTR pedalen, XT M8000 cassette. Het is nog even wachten op het Rotor Q-Ring 38t voorblad.
Als de lente zich weer laat zien komt mijn Cervelo S3 weer van stal:
Cervelo S3, Zipp 404 firecrest wielen, Shimano Ultegra 6870 Di2 groep, Rotor INPower meter met MAS spider met 52t Aero Q-ring en 39t Q-Ring, Pro Stealth EVO II stuur en Speedplay Zero Stainless pedalen.
Dus.
Laatst gewijzigd door mvalkier op 24 okt 2017 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Cervelo S3 en een Open U.P.
-
- Forum-lid
Mooie fietsen
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Tipje voor het maken van de foto:
Zet geen verzameling kliko's op de achtergrond. Dat doet enorm afbreuk op de mooie fiets. Gebruik liever een neutrale schutting, muur of beter nog, een mooi weids uitzicht.
Zet geen verzameling kliko's op de achtergrond. Dat doet enorm afbreuk op de mooie fiets. Gebruik liever een neutrale schutting, muur of beter nog, een mooi weids uitzicht.
Live fast; die young. mijn blog