Dat was denk ik Chapter 5&6 https://blog.hammerhead.io/hammerhead-k ... fa4287918a
Hammerhead Karoo
-
- Forum-lid HC
What makes the boat go faster?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Next chapter is 8 Testing & validation volgens de website. Ook al zijn ze nu aan het testen/valideren dit betekent dat er nog geen massa product klaar is voor shipment. Het opschalen van enkele exemplaren naar grotere batches levert altijd weer problemen op.
What makes the boat go faster?
Terwijl ik op zoek ben naar een nieuwe fietscomputer (op dit moment Wahoo op het oog) toch ook even dit draadje gelezen. Volgens mij is het inderdaad een terugblik op het ontwikkelproces. Anders zou het hierna geciteerde deel van de tekst niet heel logisch zijn: "Next time, I want to share a bit more of the processes that went into proving that it all could work as planned. It was a crucial step to ensuring Karoo would live up to the promises we’ve made. Thanks, as always, for following along. More to come soon!".
De tekst suggereert in ieder geval dat het proces in het verleden heeft plaatsgevonden.
De tekst suggereert in ieder geval dat het proces in het verleden heeft plaatsgevonden.
De laatste ontwikkelingen en het steeds minder actief reageren op vragen van klanten baart me zorgen enigszins. Ik ben het persoonlijk een beetje zat dat we als klanten zo aan het lijntje gehouden worden. Zeg of levering early 2018 of kom met harde data, van geen van beide is nu sprake... eerst augustus, toen begin oktober, toen eind oktober en nu, laatste week oktober en we zijn weer bij af. Ik heb voorgenomen om nog even geduld te bewaren gezien ik de Karoo een heel aantrekkelijk product vind, maar het houdt wel ergens op, binnen nu en twee weken geen uitsluitsel over shipping = cancel en refund. Iets zegt me dat heel veel mensen hier nu over wikken wegen....
Specialized Roubaix SL6 Expert '20 Ultegra Di2
Gelijk even update want kreeg net een reactie, je gelooft het niet...
Iedereen die vóór 16/17 september besteld heeft, krijgt em dit jaar nog binnen. Na 5 september krijgen mensen em dus ook nog dit jaar! Verder wordt deze week nog (ik ga hier wel vanuit) de exacte shipping dates van de orders bekend gemaakt. Ik ben enigszins weer blij dus!
Iedereen die vóór 16/17 september besteld heeft, krijgt em dit jaar nog binnen. Na 5 september krijgen mensen em dus ook nog dit jaar! Verder wordt deze week nog (ik ga hier wel vanuit) de exacte shipping dates van de orders bekend gemaakt. Ik ben enigszins weer blij dus!
Specialized Roubaix SL6 Expert '20 Ultegra Di2
Het was te verwachten...
https://www.facebook.com/HammerheadRide ... 3039285042
Ik zal de volgende posts vast voorspellen
- door het Chinees nieuwjaar lopen we weer 2 weken vertraging op
- het vervoersbedrijf is in staking, daarom 2 maanden vertraging
Enz enz
https://www.facebook.com/HammerheadRide ... 3039285042
Ik zal de volgende posts vast voorspellen
- door het Chinees nieuwjaar lopen we weer 2 weken vertraging op
- het vervoersbedrijf is in staking, daarom 2 maanden vertraging
Enz enz
Ik ga er al een tijdje vanuit dat het mooi zou zijn als ik hem voor het nieuwe wegseizoen binnen heb. Dit soort dingen loopt altijd enorm uit.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Als je al betaald hebt, zou ik gewoon rustig afwachten. Kans dat eventuele terugbetaling ook niet per direct is...?amclassic-fan schreef: ↑25 okt 2017 08:56 Wat is eigenlijk de procedure als je wilt cancelen? Per mail ofzo?
Heb mijn order zojuist geannuleerd. Niet omdat ik niet kan wachten (mijn Bolt doet het prima) maar omdat ik er totaal geen vertrouwen meer in heb én ik het belachelijk vind dat het bedrijf stelselmatig zijn klanten voorliegt.We will cancel and refund any order if you email us within 24 hours or if your order has not yet shipped.
If you want to cancel an order or believe you have received a faulty unit, please do the following
Send an email to support@hammerhead.io
Provide us with the order number
Let us know your concern
En dan is het maar de vraag wat je krijgt, ik persoonlijk zou mijn geld direct terugvragen.....
Koop lekker een Wahoo of Garmin ....
YFood !!!