Ik zal er volgende keer aan denken.
foto van je fiets
-
- Forum-lid
Erg mooie fietsen. Hierbij ook mijn nederige fiets tussen al dit fietsgeweld.
Een Bulls die ik in 2015 2e hands heb gekocht, full Ultegra tripple. Heeft iemand enig idee welk type en uit welk jaar deze fiets is?
Een Bulls die ik in 2015 2e hands heb gekocht, full Ultegra tripple. Heeft iemand enig idee welk type en uit welk jaar deze fiets is?
Giant TCR Advanced 1
Cervelo S3 en een Open U.P.
DeeJeeEric schreef: ↑24 okt 2017 21:08 Erg mooie fietsen. Hierbij ook mijn nederige fiets tussen al dit fietsgeweld.
Bulls 1.jpg
Bulls 2.jpg
Bulls 3.jpg
Deze Ultegra groep is volgens mij tot 2012 verkocht. Ik had hem in 2010. Dus wellicht is jouw Bulls ook van rond 2010. Volgens mij is het meest verkochte model de Bulls Harrier. Je eens op Google afbeeldingen kunnen kijken onder deze naam.
Gek van de weg, de MTB en het gravel
Ik geloof dat Bulls altijd een opbouw had in fietstypes.
De Bulls Harrier was altijd afgemonteerd met Shimano 105.
Het type Bulls Desert Falcon met de Ultegra groep.
Maar het kan zijn dat de vorige eigenaar zelf een andere groep op de fiets heeft gezet.
Dit frametype kan ik ook niet vinden op het internet.
De Bulls Harrier was altijd afgemonteerd met Shimano 105.
Het type Bulls Desert Falcon met de Ultegra groep.
Maar het kan zijn dat de vorige eigenaar zelf een andere groep op de fiets heeft gezet.
Dit frametype kan ik ook niet vinden op het internet.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
-
- Forum-lid
Klasse, dat moet hem zijn:) thanks!
Overigens loopt mn voorwiel niet aan..
Giant TCR Advanced 1
Nu niet nee... want je hebt hem een beetje "open" staan. Als je hem dichtzet wel vermoed ik... anders snap ik niet waarom hij open staat. Oftewel, als het mijn fiets was, zou ik hem dicht zetten en de kabel even opnieuw afstellen.DeeJeeEric schreef: ↑25 okt 2017 23:39Klasse, dat moet hem zijn:) thanks!
-
- Forum-lid
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt. Zal er eens even naar kijken, klasse.buddo schreef: ↑26 okt 2017 08:17Nu niet nee... want je hebt hem een beetje "open" staan. Als je hem dichtzet wel vermoed ik... anders snap ik niet waarom hij open staat. Oftewel, als het mijn fiets was, zou ik hem dicht zetten en de kabel even opnieuw afstellen.DeeJeeEric schreef: ↑25 okt 2017 23:39Klasse, dat moet hem zijn:) thanks!
Giant TCR Advanced 1
- Jaap Telder
- Forum-lid