Actiefoto's
Een aantal foto's van de Monstertijdrit 2017. Gemaakt door Bauke Wagenmakers. Heel mooi hoe hij de snelheid in één van deze foto's heeft gevangen. Ook zijn deze foto's heel geschikt om de fietspositie eens onder de loep te nemen.
Gek van de weg, de MTB en het gravel
Erg mooie platen!
Inmiddels alweer van een ruime maand terug. Hadden pech met het weer in een weekje Dolomieten en kregen sneeuw voor onze kiezen op de Pordoi. Begon droog maar iets voor de splitsing begon het zachtjes te sneeuwen. De laatste 2 km waren over gladde wegen naar de top waarbij de Garmin -3 aangaf.
Beklimming van de Alpe tijdens de Alpe d'Huez Duathlon, juli 2017. Heel koud, heel nat.....
@Nuitkor Als je best veel geld uitgeeft voor fietsen en vakantie, wat is dan 20 euro? Die mannen zitten daar veelal in weer en wind. Mogen die er ook een beetje boterham aan hebben om jou een mooie foto te bezorgen? T.o.v. je vakantiebudget kan het niet meer dan peanuts zijn.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
20 euro, in tegenwoordige tijd, vind ik veel geld voor een random foto. Bij een event/prestatie waar ik echt trots op ben, heb ik het er wel voor over (lees: ironman finish foto bijvoorbeeld).
Maar een gewone (weliswaar mooie en goede), foto van mij fietsend op een berg... vraag er 5 a 8 euro voor en ik ben veel snelle geneigd om te kopen. Voor 20 euro, accepteer ik het watermerk wel als ik de foto opsla op mijn pc. Of evt in een post gebruik. Dat is toch het spel? je krijgt je foto met watermerk voor niets. wil je zonder watermerk? moet je betalen....
En de prijs, cq waarde, van een foto heeft natuurlijk niets te maken met je vakantiebudget. Stel je woont in Frankrijk (moet lukken toch, dat voorstellen), dan is je vakantiebudget 0 euro. dan is 20 euro oneindig duur.... letterlijk.
Stel je komt vanuit Nederland gefietst.. met tentje, vakantiebudget een 100 a 200 euro. Dan is 20 euro aanzienlijk toch?. Stel je vliegt naar Japan om mount Fuji oid op te fietsen. zou 100 euro voor een foto nog niet gek zijn.. tov je vakantie budget.. Zie je waar het mis gaat? De waarde van de foto is niet wezenlijk anders. je kunt het niet relateren aan een budget.
Maar een gewone (weliswaar mooie en goede), foto van mij fietsend op een berg... vraag er 5 a 8 euro voor en ik ben veel snelle geneigd om te kopen. Voor 20 euro, accepteer ik het watermerk wel als ik de foto opsla op mijn pc. Of evt in een post gebruik. Dat is toch het spel? je krijgt je foto met watermerk voor niets. wil je zonder watermerk? moet je betalen....
En de prijs, cq waarde, van een foto heeft natuurlijk niets te maken met je vakantiebudget. Stel je woont in Frankrijk (moet lukken toch, dat voorstellen), dan is je vakantiebudget 0 euro. dan is 20 euro oneindig duur.... letterlijk.
Stel je komt vanuit Nederland gefietst.. met tentje, vakantiebudget een 100 a 200 euro. Dan is 20 euro aanzienlijk toch?. Stel je vliegt naar Japan om mount Fuji oid op te fietsen. zou 100 euro voor een foto nog niet gek zijn.. tov je vakantie budget.. Zie je waar het mis gaat? De waarde van de foto is niet wezenlijk anders. je kunt het niet relateren aan een budget.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013