Wat heb jij voor het laatst gekocht?
In eerste instantie een oud setje van Marktplaats uit elkaar halen en weer in elkaar zetten.
Daarna is het plan 38 mm carbon (25 mm uitwending) met Bitex naven. Spaken Lasers of Revolutions. Nippels waarschijnlijk gewoon messing.
Daarna is het plan 38 mm carbon (25 mm uitwending) met Bitex naven. Spaken Lasers of Revolutions. Nippels waarschijnlijk gewoon messing.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Vandaag Zefal bidonhouder en bidon gekocht.
Ik koop regelmatig onderdelen en accessoires bij dezelfde webshop
Ze hebben een enorm aanbod én goedkoop! Snelle service ook. Knap regelmatig een fietsje op. Kwam ik erachter dat datzelfde bedrijf ook een groothandel heeft. Aangezien ik KVK-inschrijving en BTW-nummer scheelt mij dat echt veel met die groothandelprijzen. Zelfde grote aanbod en spotgoedkoop. ideaal adresje!
Echte aanrader! Voor de doe-het-zelver zeker.
Ik koop regelmatig onderdelen en accessoires bij dezelfde webshop
Ze hebben een enorm aanbod én goedkoop! Snelle service ook. Knap regelmatig een fietsje op. Kwam ik erachter dat datzelfde bedrijf ook een groothandel heeft. Aangezien ik KVK-inschrijving en BTW-nummer scheelt mij dat echt veel met die groothandelprijzen. Zelfde grote aanbod en spotgoedkoop. ideaal adresje!
Echte aanrader! Voor de doe-het-zelver zeker.
Laatst gewijzigd door JBoerkens op 27 okt 2017 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Nieuw forumlid + tip voor webshop = spam.
Tot zover deze wiskundige formule, die bijna altijd klopt.
Tot zover deze wiskundige formule, die bijna altijd klopt.
Hide My bell heeft nu ook een universele licht adapter voor onder de houder.
Houdt de cockpit toch cleaner. Zo hangt niet heel het stuur vol.
Houdt de cockpit toch cleaner. Zo hangt niet heel het stuur vol.
Blacksheep shirt/broek combi :
En Mavic Cosmic Pro Carbon SL UST wielset.
Mijn 'oude' Cosmic Pro Carbon SL C wielset is nog prima, maar 2mm intern breder en tubeless dus leuke upgrade en ik kan nu m'n oude set nog voor leuke prijs verkopen.
En Mavic Cosmic Pro Carbon SL UST wielset.
Mijn 'oude' Cosmic Pro Carbon SL C wielset is nog prima, maar 2mm intern breder en tubeless dus leuke upgrade en ik kan nu m'n oude set nog voor leuke prijs verkopen.
Mooi!
Voor mij niet “splinter-“, maar wel “zo goed als nieuw”..... een wahoo kickr 2016. Van marktplaats geplukt. Ook Hanz Bé kan gaan zwiften!
Voor mij niet “splinter-“, maar wel “zo goed als nieuw”..... een wahoo kickr 2016. Van marktplaats geplukt. Ook Hanz Bé kan gaan zwiften!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
1 Zadel Prologo Zero II Space voor de winterfiets
1 Garmin Edge 1030 bundel (na het debacle met de Karoo)
=> Normaal gaan de sensors en hartslagmeterband in de verkoop wegens dubbel gebruik.
1 Garmin Edge 1030 bundel (na het debacle met de Karoo)
=> Normaal gaan de sensors en hartslagmeterband in de verkoop wegens dubbel gebruik.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Vandaag op de fiets naar Rijwielpaleis in Bilthoven en weer top geholpen.
BB30 Spacer voor de NDS in 7.5 mm gewoon op voorraad.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs