Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
Campagnolo Record profit plus pedalen, was nog een hele zoektocht om deze ergens nieuw op de kop te tikken.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Kostte dat?
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
Een "elastische borst riem hartslagmeter" op een bekende chinese webshop ter vervangen van mijn Garmin hartslagmeterband. Ik liep al een tijdje te klooien met de Garmin hartslagmeterband, nieuwe batterijen, in de wasmachine, natmaken, enzovoort. Na een paar jaar werkt de band dus niet meer goed (en dat ligt niet aan de sensor) en Garmin verkoopt geen losse banden.
Deze chinese is goedkoper dan sommige batterijen die ik heb geprobeerd, Garmin sensor erin klikken en hij doet het perfect.
Deze chinese is goedkoper dan sommige batterijen die ik heb geprobeerd, Garmin sensor erin klikken en hij doet het perfect.
Mocht je tevreden zijn dan misschien even de webshop/link even delen? Hier ook wel interesse.MTBRobert schreef: ↑04 nov 2017 17:24 Een "elastische borst riem hartslagmeter" op een bekende chinese webshop ter vervangen van mijn Garmin hartslagmeterband. Ik liep al een tijdje te klooien met de Garmin hartslagmeterband, nieuwe batterijen, in de wasmachine, natmaken, enzovoort. Na een paar jaar werkt de band dus niet meer goed (en dat ligt niet aan de sensor) en Garmin verkoopt geen losse banden.
Gek van de weg, de MTB en het gravel
-
- Forum-lid
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Hmm, ik dacht dat dat "not done" was, maar ik zie dat het vaker gedaan wordt:
Aliexpress
Je hebt helemaal gelijk,Heppiebianchi schreef: ↑04 nov 2017 19:10 Hoezo verkoopt Garmin geen losse banden ?
https://www.mantel.com/garmin-vervangin ... byEALw_wcB
-
- Forum-lid