ik denk dat het wel meevalt...
AGR 2018
-
- Forum-lid
Het komt weleens voor dat bedrijven plaatsen over hebben en dan kan je zo meedoen. In het verleden verkocht Futurmshop een wielertenu van de AGR + startbewijs. Goed in de gaten houden.
Ik ben daar toen ook geweest en als jij zonder startbewijs rijdt zal je niet eens opvallen. Het enige wat je niet krijgt is dan een medaille, geen eten onderweg en wordt je tijd niet geregistreerd op hun website.
Ik ben daar toen ook geweest en als jij zonder startbewijs rijdt zal je niet eens opvallen. Het enige wat je niet krijgt is dan een medaille, geen eten onderweg en wordt je tijd niet geregistreerd op hun website.
-
- Forum-lid HC
Zwart rijden is NOT DONE!
AGR is gewoon 365 dagen per jaar uigepijld, dus er zijn genoeg andere dagen om de tocht te rijden lijkt me. Limiet is niet voor niets 15.000 deelnemers,
Kortom gewoon accepteren dat je bent uitgeloot en een andere dag uitkiezen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik kan het zeker aanraden op andere dagen, lekker rustig en best goed uitgepijld. Zwart rijden is inderdaad NOT DONE!
Ik doe in het voorjaar steeds lus 1 en daarna lus 3 (in totaal een 150km) zo kom je halfweg langs de auto om wat eten en drinken op te pikken
Ik doe in het voorjaar steeds lus 1 en daarna lus 3 (in totaal een 150km) zo kom je halfweg langs de auto om wat eten en drinken op te pikken
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ach, je houdt het toch niet tegen. Zwartrijders, showende nep-pinarellorijders, toertocht=koers types; laat ze lekker sneu zijn.colnagofreak schreef: ↑04 nov 2017 16:45Zwart rijden is NOT DONE!
AGR is gewoon 365 dagen per jaar uigepijld, dus er zijn genoeg andere dagen om de tocht te rijden lijkt me. Limiet is niet voor niets 15.000 deelnemers,
Kortom gewoon accepteren dat je bent uitgeloot en een andere dag uitkiezen.
Less is bore
Letterlijk, de alternatieve. Op de zelfde dag, en gaat de andere kant op de Voerstreek in
https://www.bearsports.nl/de-alternatieve
-
- Forum-lid HC
Tegen die tijd dit forum en MP in de gaten houden. Er zijn eind maart en begin april altijd nog heel wat kaarten te koop vanwege blessures en andere bezigheden.
Zwart rijden kost de organisatie de kop.
Zwart rijden kost de organisatie de kop.
Nou, de organisatie is inmiddels miljardair denk ik zo, dus ze zullen echt niet failliet gaan van een paar lomperiken die zwart rijden.
Net als bij La Marmotte is Marktplaats je vriend als je per se een startbewijs wil...
Net als bij La Marmotte is Marktplaats je vriend als je per se een startbewijs wil...
-
- Forum-lid HC
Overigens bestaat de kans nog dat je alsnog ingeloot wordt, de startbewijzen die niet op tijd betaald worden gaan ook weer verdeeld worden. 3 jaar geleden op deze manier zelf ingeloot.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!