Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Het gewoon trappen lukte dus niet....ik had een ronde gekozen, maar kwam uiteindelijk totaal ergens anders uit:-) en dat is me al eerder overkomen.
-edit- zit me ineens af te vragen (na het kijken op de routekaart) of ik mezelf niet vergist heb in de route Zal het van de week nog eens proberen
-edit- zit me ineens af te vragen (na het kijken op de routekaart) of ik mezelf niet vergist heb in de route Zal het van de week nog eens proberen
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
- opperhoofd
- Forum-lid
Was je wel op tijd thuis dan?
Ik was net voor het donker thuis gelukkig......en had een gelletje bij me
Pijn is fijn, toch?
Iemand ervaring met de Group Workouts in Zwift?
Ik ben van plan om vanavond om 18.15uur de Group Workout: Endurance Lab Lactate Stacks 6075a te volgen. Moet hier dan ook nog een livestream o.i.d. voor gebruiken?
Ik ben van plan om vanavond om 18.15uur de Group Workout: Endurance Lab Lactate Stacks 6075a te volgen. Moet hier dan ook nog een livestream o.i.d. voor gebruiken?
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid
Maandag heb ik ook een groeps workout gedaan en dat was best wel leuk. De wattages die je moet trappen zijn afhankelijk van je ftp die je ingegeven hebt in je profiel.
Je bent met de groep alleen op de weg. Je ziet geen anderen die bijvoorbeeld aan het cruisen zijn of een andere wedstrijd aan het fietsen zijn. Dat is wel een voordeel.
Verder is het een goede motivatie om de wattages/blok te halen, anders zak je verder in de groep en dan los je uiteindelijk.
Je bent met de groep alleen op de weg. Je ziet geen anderen die bijvoorbeeld aan het cruisen zijn of een andere wedstrijd aan het fietsen zijn. Dat is wel een voordeel.
Verder is het een goede motivatie om de wattages/blok te halen, anders zak je verder in de groep en dan los je uiteindelijk.
Gisteren een Group workout afgewerkt. ERG mode werkt gewoon perfect voor dit soort trainingen. In een virtuele groep net dat beetje meer motivatie om ook het laatste krachtblokje vol te maken, hoe absurd het ook klinkt. Er is een escape door je FTP waarde tijdens de training bij te stellen zodat het gevraagde vermogen tijdelijk kan worden aangepast.
Wat wij mij wel opvalt is dat mijn hartslag indoor een stuk lager ligt als buiten (ca. -15 slagen). Dit terwijl mijn gevoel zegt dat ik ook redelijk tegen de verzuring aan zit te raggen.
Wat wij mij wel opvalt is dat mijn hartslag indoor een stuk lager ligt als buiten (ca. -15 slagen). Dit terwijl mijn gevoel zegt dat ik ook redelijk tegen de verzuring aan zit te raggen.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Die group workout lijkt me wel een leuke toevoeging, dat ga ik binnenkort ook eens proberen!
Dat je hartslag binnen zoveel lager ligt vind ik wel vreemd, mijn hoogste hartslag in jaren haalde ik op zwift toen ik voor de zege sprintte. Buiten overkomt me dat nu eenmaal niet
Dat je hartslag binnen zoveel lager ligt vind ik wel vreemd, mijn hoogste hartslag in jaren haalde ik op zwift toen ik voor de zege sprintte. Buiten overkomt me dat nu eenmaal niet
Kwa hartslag ervaar ik precies hetzelfde .vincent75 schreef: ↑02 nov 2017 09:41 Gisteren een Group workout afgewerkt. ERG mode werkt gewoon perfect voor dit soort trainingen. In een virtuele groep net dat beetje meer motivatie om ook het laatste krachtblokje vol te maken, hoe absurd het ook klinkt. Er is een escape door je FTP waarde tijdens de training bij te stellen zodat het gevraagde vermogen tijdelijk kan worden aangepast.
Iemand een oplossing voor het probleem met uploaden naar strava dat er een tijdverschil (tijdzone) is . Dit zou komen omdat de tijd van het eiland waar je rijd zou worden genomen ? Echter als ik met mijn maatje een ritje doet word bij mij in strava de juiste tijd weergegeven en bij hem een verschil van - 9 uur . Ik ben bekend met het aanpassen van .fit file maar had liever een definitieve oplossing .
Daar heb ik als eerste gezocht maar ik kan het niet vinden ik kijk er waarschijnlijk overheen kan jij mij aangeven waar precies ?