Artrose
@Sweety, Is de huisarts niet gewoon een week afwezig waardoor je langer op een verwijsbrief zou moeten wachten? Maar zoals Erikkie39 al schreef, een gesprek lijkt op dit moment beter dan een verwijsbrief per telefoon vragen.
Je hebt op dit forum al zo vaak over negatieve ervaringen met je huisarts geschreven, is het dan nu eens niet tijd om op zoek te gaan naar een ander? Het lijkt erop dat jullie niet echt bij elkaar passen als HA/patient.
Ik had trouwens 2 jaar geleden ook te hoge CRP waarden, maar er was echt geen sprake van artritis. Twee maanden later was het weer normaal. Daarmee probeer ik niet te bepalen dat er weinig aan de hand is, maar wil ik wel laten zien dat niet alles is wat het lijkt.
Je hebt op dit forum al zo vaak over negatieve ervaringen met je huisarts geschreven, is het dan nu eens niet tijd om op zoek te gaan naar een ander? Het lijkt erop dat jullie niet echt bij elkaar passen als HA/patient.
Ik had trouwens 2 jaar geleden ook te hoge CRP waarden, maar er was echt geen sprake van artritis. Twee maanden later was het weer normaal. Daarmee probeer ik niet te bepalen dat er weinig aan de hand is, maar wil ik wel laten zien dat niet alles is wat het lijkt.
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik heb net gebeld en ik krijg de verwijsbrief via de mail in de loop van de middag. Daar staat een telefoonnummer dat ik moet bellen en dan word er een afspraak gemaakt.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
@Jans ik heb deze klachten al sinds april er is al aan 3 gewrichten onherstelbare schade ontstaan. Ik kan de Finger gewrichten niet meer goed buigen en strekken. Maar pas nu had ik genoeg moed verzameld om überhaupt maar eens een arts op te zoeken.
Nu beginnen de gewrichten ook aan de rechter hand dikker te worden en pijn te doen. Tegen de pijn slik ik geregeld Ibuprofen. Kun je in Nederland in iedere supermarkt en zelfs bij de Aldi en Lidl kopen.
Nu beginnen de gewrichten ook aan de rechter hand dikker te worden en pijn te doen. Tegen de pijn slik ik geregeld Ibuprofen. Kun je in Nederland in iedere supermarkt en zelfs bij de Aldi en Lidl kopen.
Ghost Nivolet 6LC
@Sweety, ik hoef niet al je klachten te weten, maar ik vraag me af waarom je hier steeds weer komt vertellen hoe slecht je ervaringen met je huisarts zijn. Zoek er één waar je wel een goed gevoel bij hebt.
En welke Nederlander wil je vertellen waar je je pijnstillers haalt. Misschien Kassa van de week gezien? (Zegt iemand die na een schouderoperatie 4 maanden 8 paracetamol per dag ingenomen heeft.)
En welke Nederlander wil je vertellen waar je je pijnstillers haalt. Misschien Kassa van de week gezien? (Zegt iemand die na een schouderoperatie 4 maanden 8 paracetamol per dag ingenomen heeft.)
- alliance_0
- Forum-lid
Het lijkt er ook hier weer op dat Sweety alleen maar klaagt, alle raadgevingen in de wind slaat en geen enkele stap onderneemt om verbetering in haar situatie te krijgen. Als de klachten zo erg zijn als ze omschrijft en ze nu pas de moed heeft verzameld om naar haar HA te gaan, heeft het probleem toch aan haar zelf te wijten. Ik hoop overigens wel van harte dat, met een juiste diagnose en behandeling, Sweety van haar klachten verlost kan worden.
-
- Forum-lid
Er zijn natuurlijk vele vormen van reuma maar bij reumatische artritis zijn de klachten vaak symmetrisch dus in beide kanten van het lichaam gelijktijdig aanwezig. Wellicht gaat het inderdaad toch “alleen maar” om een tijdelijke ontsteking. En het is natuurlijk aan de reumatoloog om de diagnose te stellen maar soms helpt het om beslagen ten ijs te komen
-
- Forum-lid
Realy?! Je hebt blijkbaar niet gelezen dat de raderen inmiddels in beweging zijn gezet. Maar wat me nog het meest verbaast is ‘weer’ dat belerende, calvinistische vingertje. Wat is dat toch hier op dit forum?!!alliance_0 schreef: ↑08 nov 2017 13:26 Het lijkt er ook hier weer op dat Sweety alleen maar klaagt, alle raadgevingen in de wind slaat en geen enkele stap onderneemt om verbetering in haar situatie te krijgen. Als de klachten zo erg zijn als ze omschrijft en ze nu pas de moed heeft verzameld om naar haar HA te gaan, heeft het probleem toch aan haar zelf te wijten. Ik hoop overigens wel van harte dat, met een juiste diagnose en behandeling, Sweety van haar klachten verlost kan worden.
Omdat Sweety hier vaak komt klagen. En ze zegt al vanaf april last te hebben. is in de tussentijd al meermalen bij de huisarts geweest voor o.a. knikknieën en een hernia en zou iets wat volgens haar overduidelijk waar te nemen is, niet aan de huisarts te durven laten zien.Hans-Je-Pence schreef: ↑08 nov 2017 13:34Realy?! Je hebt blijkbaar niet gelezen dat de raderen inmiddels in beweging zijn gezet. Maar wat me nog het meest verbaast is ‘weer’ dat belerende, calvinistische vingertje. Wat is dat toch hier op dit forum?!!alliance_0 schreef: ↑08 nov 2017 13:26 Het lijkt er ook hier weer op dat Sweety alleen maar klaagt, alle raadgevingen in de wind slaat en geen enkele stap onderneemt om verbetering in haar situatie te krijgen. Als de klachten zo erg zijn als ze omschrijft en ze nu pas de moed heeft verzameld om naar haar HA te gaan, heeft het probleem toch aan haar zelf te wijten. Ik hoop overigens wel van harte dat, met een juiste diagnose en behandeling, Sweety van haar klachten verlost kan worden.
Daarnaast heeft ze al heel veel klachten over haar huisarts op het forum hier geplaatst.
- Sweety2008
- Forum-lid
Heb de digitale verwijsbrief ontvangen en meteen het telefoonnummer gebeld voor een afspraak. Kan pas op 9 januari 2018 terecht eerder was helaas geen plek.
Dan maar eens afwachten wat de reumatoloog zegd. Ik hoop nog steeds stilletjes dat het geen reuma is maar een ontsteking die niet overgaat.
Dan maar eens afwachten wat de reumatoloog zegd. Ik hoop nog steeds stilletjes dat het geen reuma is maar een ontsteking die niet overgaat.
Ghost Nivolet 6LC
- alliance_0
- Forum-lid
Misschien een optie om via je zorgverzekeraar iets te bewerkstelligen.
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik ben bij Promovendum heb alleen de basisverzekering. Maar ik zal eens bellen wat zei voor mij kunnen betekenen.
Ghost Nivolet 6LC
Die reumatoloog is de enige die de diagnose kan stellen. Niet je HA.Sweety2008 schreef: ↑08 nov 2017 15:33 Heb de digitale verwijsbrief ontvangen en meteen het telefoonnummer gebeld voor een afspraak. Kan pas op 9 januari 2018 terecht eerder was helaas geen plek.
Ik ben benieuwd...
older Budweiser