Polar cs400 infrarood
-
- Forum-lid
Hoi,
Ik ben van plan om de polar cs400 te kopen, daarom wil ik ook volop gebruik maken van de gegevensoverdracht functie. Echter kost de polar irda usb stik nog eens 50 euro.
Is het ook mogelijk om met een simpele infraroodontvanger gegevensoverdracht te bewerkstelligen? Of heb ik daar een echte polar irda usb stick voor nodig?
Iemand ervaringen?
Dank u!
Ik ben van plan om de polar cs400 te kopen, daarom wil ik ook volop gebruik maken van de gegevensoverdracht functie. Echter kost de polar irda usb stik nog eens 50 euro.
Is het ook mogelijk om met een simpele infraroodontvanger gegevensoverdracht te bewerkstelligen? Of heb ik daar een echte polar irda usb stick voor nodig?
Iemand ervaringen?
Dank u!
Ik heb wel eens ergens gelezen dat het ook met goedkope IRDA ontvangers kan van 12.50. Deze zijn bij diverse webwinkels te koop (zeker weten doe ik het echter niet). bij hartslagmetershop.com krijg je de ontvanger er trouwens gewoon bij voor een zeer scherpe prijs.
-
- Forum-lid
Ik gebruik mijn CS400 in combinatie met een cheap IRDA ontvangertje welke ik via eBay gekocht heb voor 10 dollar. Werkt prima!
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Wellicht heb je al een notebook met infrarood ontvanger die je kunt gebruiken.
-
- Forum-lid
Oke, bedankt voor jullie reacties!
@jansse sorry, ik had geen idee dat er een fietscomputer afdeling bestond.. Ik ga er nu op kijken..
@jansse sorry, ik had geen idee dat er een fietscomputer afdeling bestond.. Ik ga er nu op kijken..
http://www.bike24.com/1.php?content=8;n ... id=0;pgc=0
Ook een hele aantrekkelijke aanbieding. Het is dan wel niet de cs400 maar de 600 heeft WIND techniek
Ook een hele aantrekkelijke aanbieding. Het is dan wel niet de cs400 maar de 600 heeft WIND techniek
A bad day on the bike is better than a good day at work.
luckyloser schreef:Hoi,
Iemand ervaringen?
Dank u!
Ik weet niet waar je die CS400 wil kopen en of het een heel scherpe prijs is, maar hier istie incl. IR-ontvanger:
http://www.hartslagmetershop.nl
@Nespresso, klopt hier heb ik 'm ook vandaan en een zeer goede service! Heb eerst mijn ROX 9.0 kosteloos mogen upgraden naar een CS400 toen de ROX defect bleek te zijn.
Vervolgens een rubbertje van de speedsensor kwijt gemaakt en ook een gratis nieuwe opgestuurd gekregen (rubbertje). Oftewel zeer tevreden over een bedrijf dat zeer scherp aanbied!
Vervolgens een rubbertje van de speedsensor kwijt gemaakt en ook een gratis nieuwe opgestuurd gekregen (rubbertje). Oftewel zeer tevreden over een bedrijf dat zeer scherp aanbied!