Parijs Roubaix 2018
-
- Forum-lid
Beste allen,
Ik wil in 2018 graag Parijs Roubaix rijden. Mijn voorkeur gaat uit naar de Parijs Roubaix challenge daags voor de koers.
Iemand ervaring met inschrijven want ik kan het nog niet zo vinden.
Alvast bedankt
Ik wil in 2018 graag Parijs Roubaix rijden. Mijn voorkeur gaat uit naar de Parijs Roubaix challenge daags voor de koers.
Iemand ervaring met inschrijven want ik kan het nog niet zo vinden.
Alvast bedankt
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
-
- Forum-lid
Respect mannen over al die kasseien. Ik geef de voorkeur aan asfalt
Succes met de voorbereiding!
Succes met de voorbereiding!
Kies een mooie dag uit in april/mei en laat je verbazen over de rust en stilte van het dunbevolkte Noord Frankrijk... Maar dat ben ik.
Scheelt je een hoop gedoe. Geen filerijden met 5.000 door het bos, bijvoorbeeld.
Inschrijven kan gewoon straks op de website neem ik aan.
Scheelt je een hoop gedoe. Geen filerijden met 5.000 door het bos, bijvoorbeeld.
Inschrijven kan gewoon straks op de website neem ik aan.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Vorig jaar de dubbel gedaan, allebei de langste afstand.
Is een keer de moeite, kan ik alvast afvinken. Wel niet goedkoop.
Ronde zeer druk, een lang rijdend peloton, tot de eerste bevoorrrading (rond de 100km) daarna te doen.
Roubaix, veel veel veel minder volk, 2 dagen voor het event pas ingeschreven, blijkbaar laten velen zich afschrikken door de kasseien.
Hebben wel 1,5u later gestart, door het wachten id bus, dus dat is zeer grote min voor de organisatie!
Volgend jaar terug de dubbel, maar dan op eigen initiatief, de dag ervoor!
Is een keer de moeite, kan ik alvast afvinken. Wel niet goedkoop.
Ronde zeer druk, een lang rijdend peloton, tot de eerste bevoorrrading (rond de 100km) daarna te doen.
Roubaix, veel veel veel minder volk, 2 dagen voor het event pas ingeschreven, blijkbaar laten velen zich afschrikken door de kasseien.
Hebben wel 1,5u later gestart, door het wachten id bus, dus dat is zeer grote min voor de organisatie!
Volgend jaar terug de dubbel, maar dan op eigen initiatief, de dag ervoor!
-
- Forum-lid
bedankt voor de reacties, we wachten nog even af. Ik ga voor de echte beleving met rotweer en harde wind
Ik hoop dat je dat krijgt, het hoort er ook best een beetje bij.EelkeRaven schreef: ↑26 okt 2017 16:29 bedankt voor de reacties, we wachten nog even af. Ik ga voor de echte beleving met rotweer en harde wind
Heb 'm zelf ook gefietst in 2010 met alle ingrediënten; eerst droog/stof, daarna flinke regen- en hagelbuien met uiteindelijk 1 lekke band. Heerlijk!