Artrose
- Sweety2008
- Forum-lid
@ErnieC hoezo sportverslaving als ik me de kilometerstand thread 2017 bekijk dan heb ik nog lang niet zoveel kilometers gemaakt als sommige anderen.
Dus waarop baseer je zo'n uitspraak.?
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
@Bever ik gebruik 50 mg Diclofenac 3x daags tijdens de maaltijd.
Ghost Nivolet 6LC
Wie zei dat het aan vlees zou liggen?
Geen vlees was een onderdeel van dat dieet, helaas kan ik m'n moeder niet meer vragen naar de verdere biezonderheden of de naam van het dieet.
Geen vlees was een onderdeel van dat dieet, helaas kan ik m'n moeder niet meer vragen naar de verdere biezonderheden of de naam van het dieet.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik zeg "neiging naar" niet dat ik de diagnose van een sportverslaving stel maar de drang om toch iedere keer weer tegen beter weten in te gaan hardlopen b.v. is toch opmerkelijk.Sweety2008 schreef: ↑11 nov 2017 19:36 @ErnieC hoezo sportverslaving als ik me de kilometerstand thread 2017 bekijk dan heb ik nog lang niet zoveel kilometers gemaakt als sommige anderen.
En als je een sportverslaving hebt ben je vast niet de enige hier op het forum. Je hebt alleen het lichaam en vooral de trainingsgeschiedenis van die anderen niet.
Campagnolo Ultra Dork
Heeft de huisarts vastgesteld dat ze vergroeid zijn of heeft ie dat niet gedaan ?Sweety2008 schreef: ↑10 nov 2017 15:31 @Alliance 0 ik zie toch dat nu twee gewrichten vergroeid zijn en ik kan ze nu ook niet meer goed bewegen. Goed dat ik niet piano speel dat zpu namelijk niet meer mogelijk zijn nu.
older Budweiser
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik eet sinds 19 jaar vegetarisch. Veel groente het liefste vers, fruit en noten en zaden. Koffie ben ik nu ook aan het minderen ondanks dat dit mij zwaar valt.
Alcohol heb ik nooit veel gedronken in het weekend 2 glaasjes rode wijn. Ik let altijd goed op wat ik eet alleen al om mijn figuur te houden.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Ja.Kilowatt schreef: ↑11 nov 2017 22:42Heeft de huisarts vastgesteld dat ze vergroeid zijn of heeft ie dat niet gedaan ?Sweety2008 schreef: ↑10 nov 2017 15:31 @Alliance 0 ik zie toch dat nu twee gewrichten vergroeid zijn en ik kan ze nu ook niet meer goed bewegen. Goed dat ik niet piano speel dat zpu namelijk niet meer mogelijk zijn nu.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
@ErnieC met hardlopen ben ik nu defenetif me gestopt.
Wandelen doe ik wel nog maar dat mag ook.
Wandelen doe ik wel nog maar dat mag ook.
Ghost Nivolet 6LC
Ha Sweety,150 mg per dag diclofenac is niet niks en ik vind het dan ook niet zo raar dat je last van je maag krijgt. Ik heb ooit dezelfde hoeveelheid geslikt en de hoeveelheid pantozol die ik er bij kreeg, kun je niet in de apotheek kopen, maar ging in mijn geval op doktersrecept.Sweety2008 schreef: ↑11 nov 2017 19:39 @Bever ik gebruik 50 mg Diclofenac 3x daags tijdens de maaltijd.
Veel sterkte ermee