Ik had dit ook vorige week, helaas ging het bij mij wel fout in kiss c groep. later een andere rit geprobeerd maar toen fietste ik ineens alleen en waren de overige deelnemers nergens meer te zien. Duurde ook lang voordat je medefietsers kon lezen, er stonden alleen streepjes rechts en de chat berichtjes waren zwarte balkjes.chiapucci78 schreef: ↑13 nov 2017 11:05Mooie stresstest dergelijke events. Afgelopen dinsdag hadden we met de KISS race ook serverproblemen .... menigéén in paniek natuurlijk .... maar vlak voor de start was het probleem verholpen. Pas de eerste error die ik meemaak op Zwift.
Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Wat voor fiets je ook hebt, Je moet altijd blijven trappen.
Hier heb ik ook regelmatig last van gisteren ook weer groepsrit van 2 uur de leader kon niet meer inloggen voor de rit begon dus de rit zonder beacon gereden en steeds mensen die verdwenen en weer terug kwamen. Wel jammer dit was vorig jaar ook al had verwacht dat dit inmiddels wel was opgelost maar helaas .
Vandaag willen zwiften maar kreeg mijn Mobile link niet gekopppeld met zwift via bluetooth (waardoor ik dus geen apparaten kon koppelen).
Ik heb zowat ALLES gedaan & ben er zeker van geen beginnersfout over het hoofd te hebben gezien
Iemand een idee hoe dit kan? Kan het aan mijn Iphone liggen die vandaag last had van kuren ivm bluetooth ofzo?
iemand ideetjes wat ik mogelijks toch had kunnen doen?
Bedankt!
Ik heb zowat ALLES gedaan & ben er zeker van geen beginnersfout over het hoofd te hebben gezien
Iemand een idee hoe dit kan? Kan het aan mijn Iphone liggen die vandaag last had van kuren ivm bluetooth ofzo?
iemand ideetjes wat ik mogelijks toch had kunnen doen?
Bedankt!
It's just a hill - Get over it
Hier gisteren ook tijdens een event alleen op pad. Heel Watopia was uitgestorven.
Even opnieuw Zwift starten ( dat duurt bij mij ca. 8min????, Is dat bij iedereen zo?)
En ik werd midden in de juiste event group gedropt.
Even opnieuw Zwift starten ( dat duurt bij mij ca. 8min????, Is dat bij iedereen zo?)
En ik werd midden in de juiste event group gedropt.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid
alleen rijden is meestal een teken van verlies van de internetverbinding......Zwift blijft dan gelukkig draaien en jouw rit wordt geupload als je weer verbinding hebt.
Die ervaring heb ik ook. Of in ieder geval een zwakke (wifi) verbinding. Bij mij was het probleem opgelost door een bekabelde aansluiting te gebruiken.
Gek van de weg, de MTB en het gravel
-
- Forum-lid
Zou kunnen, ware het niet dat ik gewoon Wifi verbinding had. Ik zag op Strava dat een aantal mensen uit de groep (200+) ook alleen heeft gereden. Ik vermoed dat t toch echt een server issue was.
Op het support gedeelte van Zwift Community wordt erg veel geklaagd over identieke problemen, vanaf afgelopen zondag. Enige rijder op Watopia en niet kunnen deelnemen aan een Event
Lijkt dus meer op een server probleem dan op een slecht WIFI signaal.
Lijkt dus meer op een server probleem dan op een slecht WIFI signaal.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
- opperhoofd
- Forum-lid
Het is gewoon een multiplayer game.
En hoe hoger de latency is, hoe groter de kans is dat jij een probleem bent (outdated data versturen) voor de servers.
En hoe hoger de latency is, hoe groter de kans is dat jij een probleem bent (outdated data versturen) voor de servers.
-
- Forum-lid
Inderdaad. Er wordt aan gewerkt lees ik. Dat is prima maar oplossingen als een tijdelijk account aanmaken i.d. is niet erg klantvriendelijk.
https://support.zwift.com/hc/en-us/arti ... pty-worlds