Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Heeft inderdaad niets met zwakke wifi of zo te maken ik ben gewoon bekabeld verbonden en ondervind deze problemen ook steeds de laatste dagen terwijl andere programma's die ook via internet verbonden zijn gewoon doorgaan Spotify Youtube ed.
Ik had het probleem begin van dit jaar. Maatjes van mij hadden het probleem niet op hetzelfde moment. Wifi verbinding was rond de 50% bij mij (gebaseerd op de streepjes indicator). De bekabeling gaf bij mij direct de oplossing.
Ik zeg ook maar wat mijn eigen ervaring is. Ik kan het niet technisch verklaren of onderbouwen.
Ik deed eergisteren voor de eerste keer een training uit de TrainingPeaks agenda op Zwift uitvoeren. Je fietst dan echter helemaal alleen. Ik moet eens gaan kijken of dat anders kan. Iemand bekend mee toevallig?
Gek van de weg, de MTB en het gravel
- daniel1975
- Forum-lid HC
50% is belachelijk veel. Maar goed, ik kan het nog wel simpel oplossen.
Nu laat ik abbo nog continue doorlopen, straks ga ik gewoon zomer opzeggen.
Nu laat ik abbo nog continue doorlopen, straks ga ik gewoon zomer opzeggen.
Less is bore
Voor mensen die nu een abonnement hebben blijft de prijs een jaar lang hetzelfde. Op zich een mooie geste maar ik zie nergens in de email een toelichting over waarom de prijs omhoog gaat. Ja, ze hebben meer mensen in dienst maar evenzogoed hebben ze nu aanzienlijk meer betalende gebruikers dan een paar jaar geleden, dat op zich is dus geen uitleg. Ik stoor me er ook aan dat men als titel geeft "Why our prices are changing" terwijl ze maar 1 prijs hebben, en die gaat enkel omhoog. Noem het beestje gewoon bij z'n naam "We are increasing our subscription fee". Maar goed, misschien ben ik daar een beetje zeurderig in.
Nee, je hebt gelijk.
Beet, nu de vis binnen hengelen.
Beet, nu de vis binnen hengelen.
-
- Forum-lid
Ik betaal ook in US dollar, maar nog geen wijziging gezien.
Op zich kan ik leven met de prijsverhoging maar dan moet de performance en servicegraad toch echt omhoog.
Ik merk bijvoorbeeld dat het beeld soms hapert en daarnaast mogen de parcoursen in met name Londen, maar ook Richmond uitgebreid worden.. Het was namelijk weer behoorlijk druk daar gisteravond
Ik ontving een mail van Tacx https://tacx.com/product/tacx-software/ waarin zij binnenkort hun indoor applicatie flink uitbreiden. Volgens mij betaal je dan ook een vast bedrag per maand en kun je onbeperkt parcoursen kiezen. Nu is er een (gratis) beta versie beschikbaar. Begin volgend jaar ook een pc versie.
Ik heb de trainingsapp even bekeken en het ziet er zo op het eerste oog wat stabieler uit allemaal. Kan kiezen uit verschillende cols. Toch maar een kans geven wellicht.
Op zich kan ik leven met de prijsverhoging maar dan moet de performance en servicegraad toch echt omhoog.
Ik merk bijvoorbeeld dat het beeld soms hapert en daarnaast mogen de parcoursen in met name Londen, maar ook Richmond uitgebreid worden.. Het was namelijk weer behoorlijk druk daar gisteravond
Ik ontving een mail van Tacx https://tacx.com/product/tacx-software/ waarin zij binnenkort hun indoor applicatie flink uitbreiden. Volgens mij betaal je dan ook een vast bedrag per maand en kun je onbeperkt parcoursen kiezen. Nu is er een (gratis) beta versie beschikbaar. Begin volgend jaar ook een pc versie.
Ik heb de trainingsapp even bekeken en het ziet er zo op het eerste oog wat stabieler uit allemaal. Kan kiezen uit verschillende cols. Toch maar een kans geven wellicht.
- opperhoofd
- Forum-lid
Wellicht strategisch.
Zwift is een succes dus er zullen ongetwijfeld vergelijkbare alternatieven komen. Je kan "ze" beter nu de nog niet complete alternatieven laten proberen. Dan zal blijken dat Zwift zo slecht nog niet is. Tevens omzeil je zo wat drukte en blijft het systeem stabiel terwijl er ondertussen wordt verbeterd (optimaliseren, schalen)
Zo krijgt Zwift wat meer (verwacht) vermogen om concurrentie voor te blijven.
Een ander geval. Zwift is voor velen een winterbezigheid. Dus het abonnement is voor de meesten inactief gedurende de zomermaanden. De opbrengst van duurdere maanden zal waarschijnlijk hoger zijn dan de huidige manier.
Zwift is een succes dus er zullen ongetwijfeld vergelijkbare alternatieven komen. Je kan "ze" beter nu de nog niet complete alternatieven laten proberen. Dan zal blijken dat Zwift zo slecht nog niet is. Tevens omzeil je zo wat drukte en blijft het systeem stabiel terwijl er ondertussen wordt verbeterd (optimaliseren, schalen)
Zo krijgt Zwift wat meer (verwacht) vermogen om concurrentie voor te blijven.
Een ander geval. Zwift is voor velen een winterbezigheid. Dus het abonnement is voor de meesten inactief gedurende de zomermaanden. De opbrengst van duurdere maanden zal waarschijnlijk hoger zijn dan de huidige manier.
-
- Forum-lid
Ik ondervind wat problemen met aan- en afmelden (ja ja ... dat gebeurt ook ) voor events via de Zwift mobile link. Zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen ?
Ja, hier ook problemen met deelnemen aan events. Staat je hele setup gereed en heb je nog 5 minuten over en dan begint het gedonder. Geen blauw knopje "join" te vinden.
Wat ik dan doe is afsluiten en opnieuw opstarten. Dit kost me meer als 5min, dus de start is al geweest.
Is er een snellere manier dan de software opnieuw op te starten?
Wat ik dan doe is afsluiten en opnieuw opstarten. Dit kost me meer als 5min, dus de start is al geweest.
Is er een snellere manier dan de software opnieuw op te starten?
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!